Σε κάθε νόμιμη ενέργεια θα προσφύγει ο Σύλλογος Προσωπικού Alpha Bank κατά της διοίκησης του ΕΦΚΑ, ζητώντας την άμεση επιστροφή των παρανόμως παρακρατηθέντων ποσών από τους Τραπεζοϋπαλλήλους.
Όπως χαρακτηριστικά σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι τα τελευταία δύο και πλέον χρόνια και παρά τις συνεχείς διαβεβαιώσεις δεν έχει υλοποιηθεί το παραμικρό.
Ο Σύλλογος θα προσφύγει και πάλι στο Συνήγορο του Πολίτη εναντίον της διοίκησης του ΕΦΚΑ, που τον διαβεβαιώνει ψευδώς για τα αντίθετα, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας και σε νομικές ενέργειες εις βάρος προσώπων.
Όπως σημειώνεται στην σχετική ανακοίνωση «εδώ ταιριάζει η φράση «μας δουλεύουν ψιλό γαζί», αφού «κάποιοι μας κοροϊδεύουν συνεχώς με τέτοιο επιδέξιο τρόπο για να μη γίνονται αντιληπτοί. Αυτή είναι η ακριβής πρακτική της Διοίκησης του ΕΦΚΑ που επί δύο χρόνια κοροϊδεύει χιλιάδες Τραπεζοϋπαλλήλους αλλά και τις ίδιες τις Τράπεζες.
Η διεκδίκηση των παράνομων κατακρατηθέντων ποσών ξεκίνησε από το Σύλλογό στις 9 Ιουλίου 2021.
Τα βήματα:
• Στις 21 Οκτωβρίου 2021 έγινε προσφυγή στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας και το Συνήγορο του Πολίτη.
• Στις 8 Νοεμβρίου 2021 κάτω από την πίεση των αρχών αναγνωρίστηκε το δίκαιο του αιτήματος και συμφωνήθηκε στην επιστροφή των δικαιούμενων ποσών για τα έτη 2017,2018 και 2019.
• Στις 29 Νοεμβρίου 2021 σε συνάντηση με τους Συλλόγους δόθηκε η διαβεβαίωση ότι η υπόθεση βρίσκεται στην τελική ευθεία!
• Στις 30 Ιανουαρίου 2022 ζητήθηκε από τις Τράπεζες να στείλουν τις σχετικές καταστάσεις προκειμένου να καταλογισθούν τα οφειλόμενα ποσά.
• Στις 21 Ιουνίου 2022 η διοίκηση του ΕΦΚΑ διαβεβαίωσε ότι έχουν σταλεί όλα τα στοιχεία κα ανακοίνωσε τη λειτουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας, όπου θα συμπληρώνουν οι δικαιούχοι τα στοιχεία τους και τον Τραπεζικό τους λογαριασμό.
• Στις 19 Σεπτεμβρίου 2022 έγινε ενημέρωση ότι κάποιες Τράπεζες δεν έχουν στείλει όλες τις καταστάσεις.
• Στις 16 Νοεμβρίου 2022 η διοίκηση, του ΕΦΚΑ ενημέρωσε τους ενδιαφερόμενους ότι παρέλαβαν από τις Τράπεζες όλα τα στοιχεία, αλλά υπάρχουν κάποια λάθη και θα διορθωθούν.
• Στις 19 Δεκεμβρίου 2022 σε νεότερη επικοινωνία, δόθηκε εκ νέου η διαβεβαίωση ότι θα γίνουν οι διορθώσεις.
• Στις 20 Δεκεμβρίου 2022 εκ νέου έγινε η ενημέρωση ότι ξαναβρέθηκαν κάποια λάθη.
• Τέλος στις 20 Φεβρουαρίου 2023 σε επικοινωνία με τον Υποδιοικητή του ΕΦΚΑ έγινε ενημέρωση ότι όλα είναι σωστά αλλά υπάρχουν προβλήματα με την ηλεκτρονική πλατφόρμα.
Μάλιστα, όπως σημειώνει ο Σύλλογος ειπώθηκε από τον ΕΦΚΑ και το εξής απίθανο: «Επειδή δε γνωρίζουμε πώς θα λειτουργήσει η πλατφόρμα, πάρτε κάνα τηλέφωνο μετά τον Απρίλιο τον ανάδοχο του έργου».
Και η ανακοίνωση του Συλλόγου καταλήγει «αν νομίζουν οι διορισμένοι μανδαρίνοι ότι θα εξαπατούν χιλιάδες ασφαλισμένους με τέτοιο ωμό τρόπο κάνουν λάθος».
Διαβάστε ακόμη
Τα φρέσκα γκάλοπ, το ορφανό κότερο, οι φήμες για την αναβάθμιση και οι υπογραφές για Άκτωρ
Εφορία: Μαζικό «ξεκαθάρισμα» οφειλών και επιστροφών φόρων για να εκταμιευτούν τα… ρέστα
Στέφεν Ντουκ (Moody’s): «Τι θα κρίνει την απόφαση να αναβαθμίσουμε την Ελλάδα» (pics)