search icon

Εργασιακά

Ο CEO της Kickstarter αποκαλύπτει: Αυτό είναι το Νο. 1 red flag των εργαζομένων

Ο Έβερετ Τέιλορ προσαρμόζει σκόπιμα τις ερωτήσεις του, κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης, για να εντοπίσει εάν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι διαθέτουν το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό

Ο Έβερετ Τέιλορ, ο 35χρονος CEO της Kickstarter, της πλατφόρμας που βοηθά δημιουργούς και επιχειρηματίες να συγκεντρώσουν κεφάλαια για την υλοποίηση των έργων τους, αποκαλύπτει, ότι το πιο ενοχλητικό χαρακτηριστικό που εντοπίζει στους υπαλλήλους είναι η έλλειψη αυτογνωσίας.

Σύμφωνα με τον Τέιλορ, οι εργαζόμενοι, που δεν διαθέτουν αυτογνωσία τείνουν να «καθοδηγούνται από το εγώ τους» και δυσκολεύονται να συνεργαστούν με άλλα άτομα. Αυτό συμβαίνει, διότι επικεντρώνονται, κυρίως, στις δικές τους επιθυμίες και απόψεις, όπως δηλώνει στο CNBC.

Αντίθετα, οι εργαζόμενοι με αυτογνωσία είναι συνήθως πιο ανοιχτοί σε νέες ιδέες και αντιδράσεις από τους συναδέλφους τους. Η αυτογνωσία μπορεί να ενισχύσει την επικοινωνία, τις σχέσεις, τη δημιουργικότητα και την παραγωγικότητα, όπως διαπιστώνουν οι έρευνες. Ωστόσο, ενώ το 95% των εργαζομένων πιστεύει ότι έχει αυτογνωσία, μόνο το 10% έως 15% διαθέτει πραγματικά, σύμφωνα με μελέτη της οργανωτικής ψυχολόγου και συγγραφέα Tasha Eurich το 2018.

Ο Τέιλορ, που είναι διευθύνων σύμβουλος της Kickstarter από το 2022, εργάζεται συνεχώς για να ενισχύσει την δική του αυτογνωσία. Όπως αναφέρει ο ίδιος, «προσπαθώ να αφήνω το εγώ μου έξω από την πόρτα. Κάνω λάθη συνεχώς. Έχω μια καταπληκτική ομάδα που είναι πολύ έξυπνη και θα με επαναφέρει στην πραγματικότητα, και το αγαπώ αυτό».

Στις συνεντεύξεις για δουλειά, ο Τέιλορ προσαρμόζει σκόπιμα τις ερωτήσεις για να επικεντρωθούν σε χαρακτηριστικά, όπως η αυτογνωσία και ο έλεγχος του εγώ. Ρωτά τους υποψήφιους εργαζομένους για στιγμές που έκαναν λάθος ή για καταστάσεις που απέτυχαν. Η θεωρία του είναι απλή: Κανείς δεν έχει μια τέλεια καριέρα, επομένως, κάποιος που δυσκολεύεται να μιλήσει για τα λάθη του ενδέχεται να μην ξέρει πώς να αναλάβει την ευθύνη για τις αποτυχίες του.

«Μπορείς πραγματικά να το καταλάβεις», αναφέρει ο Τέιλορ. «Οι άνθρωποι που δεν έχουν αυτογνωσία δυσκολεύονται πολύ με αυτό». Οι διευθυντές προσλήψεων συνήθως κάνουν και άλλες ερωτήσεις για να εντοπίσουν την αυτογνωσία. Η πρώην αντιπρόεδρος της Google, Κλέρ Χιούζ Τζόνσον, ρωτά τους υποψήφιους πώς θα τους περιέγραφαν οι συνάδελφοί τους. Αν οι απαντήσεις είναι μόνο θετικές, διερευνά τι εποικοδομητική κριτική έχουν κάνει.

«Στη συνέχεια, ρωτώ: Tι έχετε κάνει για να βελτιωθείτε; Για να ελέγξω την προσανατολισμένη τους προς τη μάθηση και τη αυτοβελτίωση στάση, και να δω αν έχουν πάρει σοβαρά την ανατροφοδότηση», προσθέτει. Μάλιστα, παρακολουθεί προσεκτικά δύο λέξεις στις απαντήσεις των υποψηφίων: Πάρα πολλά «εγώ» υποδηλώνουν έπαρση, ενώ πάρα πολλά «εμείς» υποδηλώνουν αδυναμία ενός ατόμου να λάβει τα εύσημα. 

Για να αναπτύξετε την αυτογνωσία σας, ειδικά στο επαγγελματικό περιβάλλον, η νευροεπιστήμονας και διδάσκουσα στο Columbia Business School, Τζούλιετ Χαν, προτείνει να ζητήσετε απευθείας από τον διευθυντή και τους συναδέλφους σας ανατροφοδότηση για τις δυνάμεις σας. Ποιες ικανότητές σας βοηθούν περισσότερο τους γύρω σας; Ποιες θα πρέπει να χρησιμοποιείτε πιο συχνά;

«Μπορείτε να διαθέτετε όλες τις τεχνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες, αλλά αν είστε εντελώς αδιάφοροι για το πώς σας αντιλαμβάνονται οι άλλοι και πώς αλληλεπιδράτε με τον κόσμο, είναι πολύ πιο δύσκολο να χτίσετε ισχυρές σχέσεις, να συνεργαστείτε με τον προϊστάμενό σας και τους συναδέλφους σας, και να εμβαθύνετε τις φιλίες που χρειάζεστε για να πετύχετε πραγματικά», καταλήγει.

Διαβάστε ακόμη

Τι συμβαίνει με το πετρέλαιο: Γιατί διολισθαίνουν οι τιμές και πόσο θα κρατήσει η πτώση

Χάκαραν συγγενείς του Τραμπ σχετικά με παραπλανητικό crypto project (tweet)

BYD: Οδηγεί την κούρσα των πωλήσεων στα ηλεκτρικά οχήματα στο Ισραήλ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version