Τις ρυθμίσεις που μετατρέπουν σε κακούργημα την κλοπή και την κλεποαποδοχή σιδηροδρομικού υλικού και τα μέτρα στήριξης των οικογενειών που επλήγησαν από το μοιραίο δυστύχημα στα Τέμπη περιλαμβάνει νομοθετική ρύθμιση που υποβλήθηκε στην βουλή.
Παράλληλα στο σχέδιο νόμου που εντάσσονται ρυθμίσεις και άλλων υπουργείων ενισχύεται με προσλήψεις το προσωπικό του ΟΣΕ με σύμβαση αορίστου χρόνου κλειδούχων, Σταθμαρχών, Τεχνιτών Ηλεκτρονικών, Τεχνιτών Ηλεκτρολόγων και Χειριστών Μηχανημάτων Έργου.
Οι θέσεις μπορούν να καλύπτονται από όσους συμμετείχαν στους πίνακες κατάταξης προκήρυξης του 2022. Πρόκειται για προσλήψεις με δελτίο παροχής υπηρεσιών, οι οποίες θα προέλθουν από την ίδια δεξαμενή υποψηφίων με τους 73 σταθμάρχες.
Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών αναφέρεται ότι αυξάνονται οι θέσεις της προκήρυξης κατά ειδικότητα και περιφερειακή ενότητα. Για τις θέσεις αυτές δεν θα εφαρμοστεί η διαδικασία υποβολής ενστάσεων κατά των προσωρινών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων.
Με άλλες διατάξεις του σχεδίου νόμου ορίζεται ότι ανανεώνονται οι συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στον τομέα της φύλαξης ισόπεδων διαβάσεων και εγκαταστάσεων του ΟΣΕ.
Με το νομοσχέδιο ορίζεται επίσης ότι η ΟΣΥ (οδικά μέσα) και η ΣΤΑΣΥ (μέσα σταθερής τροχιάς) θα μπορούν να προσλαμβάνουν προσωπικό με συμβάσεις εργασίας αορίστου και ορισμένου χρόνου, συμβάσεις έργου και έμμισθης εντολής. Έως τις 31.12.2023 επιτρέπεται η πρόσληψη οδηγών και Τεχνιτών υπό τους όρους ειδικής δοκιμαστικής υπηρεσίας ενός έτους από τον πίνακα των επιλαχόντων του διαγωνισμού του 2020.
Επίσης έως το τέλος του 2023 επιτρέπεται στην ΟΣΥ και η σταθερή απασχόληση συνεργατών δικηγόρων.
Η πρόταση νόμου περιλαμβάνει ρυθμίσεις και για τον κλάδο των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας , ο οποίος θα μπορεί να ενισχυθεί με προσωπικό από το διαγωνισμό του 2015 έως το τέλος του 2023. Για την υποστελέχωση των περιφερειακών αεροδρομίων, στο νομοσχέδιο υπάρχουν προβλέψεις για αύξηση των ημερών μετακίνησης εκτός έδρας από 120 που προβλέπεται, σε 180 προκειμένου οι ανάγκες να καλύπτονται με εργαζομένους από άλλα αεροδρόμια.
Στις επιπλέον διατάξεις του υπουργείου Μεταφορών, συμπεριλήφθηκε και η επιδότηση για τα ΚΤΕΛ. Συγκεκριμένα δίνεται η δυνατότητα επιδότησης λεωφορείων που ανήκουν στα νομικά πρόσωπα των ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ.
Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχει ήδη εγκρίνει το ποσό των 30 εκ. ευρώ για επιδότηση των φυσικών προσώπων – μετόχων των ΚΤΕΛ. Επειδή το ισχύον θεσμικό πλαίσιο δεν προβλέπει την επιδότηση των λεωφορείων που ανήκουν στα νομικά πρόσωπα και όχι στους μετόχους, πλέον προβλέπεται και αυτή η δυνατότητα. Από τα παραπάνω ποσά επιδοτούνται τα ηλεκτρικά, υβριδικά αστικά λεωφορεία με διπλάσιο ποσό (από 30% στα συμβατικά λεωφορεία η επιδότηση ανέρχεται στα 60%).
Διαβάστε ακόμη
Μύκονος: «Βαρύ» σφυρί για δύο βίλες στον Κούνδουρο με τιμή εκκίνησης 3,4 εκατ. ευρώ (pics)