Σε λειτουργία βρίσκεται η νέα δωρεάν εφαρμογή και πλατφόρμα της ΔΥΠΑ, JOBmatch, η οποία συνδέει τις επιχειρήσεις τουρισμού και εστίασης με όσους ψάχνουν δουλειά στις συγκεκριμένες ειδικότητες.
Ο διοικητής της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, Σπύρος Πρωτοψάλτης αναφερόμενος στους επιχειρηματίες του κλάδου του τουρισμού, υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι «συναγωνίζονται για τους ίδιους εργαζόμενους, άρα θα πρέπει να προσφέρουν πιο ελκυστικά πακέτα, να τους προσελκύουν».
«Τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί πάρα πολύ ο Τουρισμός . Προφανώς έχει αυξηθεί πολύ και η ζήτηση για εργαζόμενους και το ζητούμενο είναι ο τουριστικός κλάδος να γίνει πιο ανταγωνιστικός, να μπορέσει να προσελκύσει εργαζόμενους νέους στον κλάδο.
Ως Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης, προφανώς έχουμε ευθύνη να κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας αφενός οι επιχειρήσεις να βρουν προσωπικό και αφετέρου οι άνεργοι και όσοι εργαζόμενοι θέλουν να αλλάξουν δουλειά να βρουν τη θέση που τους ενδιαφέρει στον κλάδο», τόνισε ο κ. Πρωτοψάλτης.
Επίσης, είπε ότι «υπάρχει το εποχικό επίδομα, το οποίο με τέσσερις μήνες εργασίας παίρνεις τρεις μήνες και πέντε ημέρες επίδομα. Δηλαδή να καταλάβουμε με 100 μέρες εργασίας παίρνεις 80 μέρες επίδομα ανεργίας. Αυτή είναι η πολιτική μας.
Μάλιστα, έχουμε ρεκόρ ανθρώπων που το λαμβάνουν αυτό το επίδομα. Είναι πάνω από 175.000 αυτοί που λαμβάνουν τέτοιου είδους επίδομα και είναι κάτι το οποίο στηρίζει τον κλάδο, είναι διαφορετικό από την υπόλοιπη επιδότηση της ανεργίας. Το θέμα δεν είναι μόνο τα επιδόματα, είναι πολυπαραγοντικό.
Οι μισθοί, οι συνθήκες. Χρειάζεται και διεύρυνση της τουριστικής σεζόν και να δουλεύουν περισσότερους μήνες, αλλά και τους μήνες που δεν δουλεύουν στον τουρισμό υπάρχουν άλλες κενές θέσεις σε άλλους τομείς. Δηλαδή, οι επιχειρήσεις μάς λένε ότι υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι το χειμώνα όταν ψάχνουν για εργαζόμενους δεν πάνε επειδή παίρνουν το επίδομα το εποχικό».
«Η εξίσωση για να λυθεί δεν είναι απλή. Αυτό το οποίο εμείς πρέπει να κάνουμε είναι να βοηθήσουμε τις δύο πλευρές να συναντηθούν, την προσφορά και τη ζήτηση. Και αυτό κάνει και το νέο εργαλείο που βγάλαμε την περασμένη Δευτέρα.
Το JOBmatch, είναι μία νέα υπηρεσία, ένα ψηφιακό εργαλείο, μία πλατφόρμα και εφαρμογή, το οποίο τι κάνει; Αν είσαι εργοδότης περιγράφεις ποιον ψάχνεις. Άμα είσαι κάποιος που αναζητά δουλειά, περιγράφεις τι δουλειά ψάχνεις και αν τα δύο ταιριάζουν, η εφαρμογή σας “ματσάρει”.
Μέχρι στιγμής πάνω από 5.000 πολίτες έχουν μπει και έχουν γραφτεί, πάνω από χίλιες επιχειρήσεις έχουν μπει και έχουν γραφτεί ενώ πάνω από 3.000 “ματσαρίσματα” έχουν γίνει. Αυτό τι σημαίνει; Ότι ειδοποιείται ο εργαζόμενος ότι μία επιχείρηση σ’ έχει επιλέξει και μετά κανονίζουν μεταξύ τους συνέντευξη.
Όλα αυτά είναι αδιαμεσολάβητα. Δεν παίζει ρόλο η ΔΥΠΑ, απλώς δίνει αυτό το νέο εργαλείο το οποίο από ότι βλέπετε από τις πρώτες μέρες έχει πολύ μεγάλη ανταπόκριση, γιατί ακριβώς βοηθάει τους δύο να βρεθούν», προσέθεσε.
Διαβάστε ακόμη
ΑΑΔΕ: Επεκτείνεται η ισχύς των πιστοποιητικών ΕΝΦΙΑ – Ποιους αφορά
ProCredit Bank: Δάνεια €500 εκατ. σε ΜμΕ το 2023
UBS: Οι αλλαγές στις επενδύσεις των family offices
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ