Η πολύ επιτυχημένη digital καμπάνια ενημέρωσης «γυΝΑΙκες» κατά των στερεοτύπων στην επιχειρηματικότητα της Action Finance Initiative που ξεκίνησε το 2020, κατάφερε να μεταδώσει το μήνυμα σε πολλές γυναίκες αλλά και άντρες που δραστηριοποιούνται ήδη στον επιχειρηματικό χώρο αλλά και να εμπνεύσει όσες σκέφτονται να ασχοληθούν με το επιχειρείν.
Με την υποστήριξη του Fondation CHANEL που στηρίζει την ισότητα των φύλων και τα δικαιώματα των γυναικών παγκοσμίως από το 1999, η καμπάνια «γυΝΑΙκες» αφορά το ευρύ φάσμα στερεοτύπων που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στο επιχειρείν, στον χώρο εργασίας τους αλλά και στην καθημερινότητά τους.
Φέτος, μέσα από τις δράσεις μας, στοχεύουμε στην ενημέρωση και ενδυνάμωση ακόμη περισσότερων γυναικών και στην παρότρυνση αυτών να συνεχίσουν να τολμούν και εμείς θα είμαστε εδώ για να τις υποστηρίξουμε.
Το πλάνο δράσεων μας φέτος, εκτός από την digital καμπάνια με τις ανάλογες ενέργειες στα social media, θα περιλαμβάνει και ένα live event συζήτησης και ενημέρωσης με γυναίκες ομιλήτριες που ανήκουν στο χώρο του επιχειρείν.
Στο live event «γυΝΑΙκες- Be your own inspiration», που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 6 Νοεμβρίου και θα μεταδοθεί μέσω Facebook & Instagram Live, θα έχετε την ευκαιρία να ακούσετε επιχειρηματίες πρότυπα γυναικείας επιχειρηματικότητας με πορεία στο ελληνικό οικοσύστημα να συζητούν σχετικά με την σημασία των προτύπων στην απόφαση του να τολμήσει κανείς να επιχειρήσει και να απαντούν και στα δικά σας ερωτήματα.
Οι επιχειρηματίες όπου θα μοιραστούν μαζί σας πολύτιμες εμπειρίες, συμβουλές & insights είναι οι:
- Μαρίνα Κοριολάνο | The Cool Projects
- Νίκη Σίμου | Πρότυπος Βρεφικός Σταθμός – Μαγική Χώρα
- Άννα Τσακυρόγλου | Babyworks Greece
- Λυδία Παπαϊωάννου | Athens Coconut
- Αλεξία Κωτσή | UALA Greece
- Γωγώ Δελογιάννη | Εστιατόριο Στοά Φιξ & Γαλιάντρα
Μπορείτε να βρείτε το event εδώ
«Φρενίτιδα» για τα ακίνητα: Οι 7 λόγοι που οδηγούν σε ράλι την κτηματαγορά (pics+πίνακες)
Citigroup: Πώς αξιολογεί τις ελληνικές μετοχές – Πού βρίσκονται τώρα οι αποτιμήσεις