Ο Κρις Γουίλιαμς είναι ο πρώην αντιπρόεδρος του τμήματος HR στη Microsoft. Στα περισσότερα από 40 χρόνια πορείας στον διάσημο τεχνολογικό κολοσσό, έχει δει εργαζομένους να λαμβάνουν ξανά και ξανά, τις ίδιες άστοχες αποφάσεις, ανεξάρτητα από την εμπειρία τους.
Σύμφωνα με το BusinessInsider, αυτά είναι τα τέσσερα λάθη τα οποία κάθε υπάλληλος θα πρέπει αποφύγει κατά τη διάρκεια της καριέρας του.
Λάθος 1: Δίνετε τελεσίγραφα
Από απογοήτευση, πολλοί εργαζόμενοι δίνουν τελεσίγραφα και «απειλούν» πως θα εγκαταλείψουν μια εταιρεία στην προσπάθειά τους, να λάβουν υψηλότερο μισθό ή πιο σημαντικό ρόλο. Ο Κρις Γουίλιαμς σημειώνει πως αυτή η στρατηγική, σπάνια έχει τα αποτελέσματα που επιθυμεί ο υπάλληλος.
Ξαφνιάζοντας τον διευθυντή σας με μια τέτοια κίνηση θα φανείτε βιαστικοί και παράλογοι. Εάν πάλι έχετε παραπονεθεί στο παρελθόν, φαίνεται πως απλά εκτοξεύετε μια μακρά, εκτεταμένη οργή. Έχετε ήδη κάνει γνωστά τα παράπονά σας και για οποιοδήποτε λόγο δεν έχουν ικανοποιηθεί τα αιτήματά σας. Ο διευθυντής σκέφτεται «ωχ όχι, όχι πάλι εσύ». Μπορεί επίσης να το δει ως «καμουφλαρισμένη» παραίτηση και να υποθέσει ότι ούτως ή άλλως είστε στο δρόμο προς την έξοδο — ανεξάρτητα από το τι θα κάνει εκείνος. Για το λόγο αυτό, ο Γουίλιαμς καταλήγει στο συμπέρασμα ότι μόλις κάποιος προχωρήσει στην απειλή, έχει ήδη χάσει.
Λάθος 2: Ζητώντας αύξηση
Εάν ζητήσετε αύξηση, έχετε ήδη, ξεκινήσει από μια θέση αδυναμίας. Η αύξηση δεν πρέπει να είναι χάρη. Εάν προσπαθήσετε να αυξήσετε τον μισθό σας, μην αναφερθείτε στην αγοραία αξία, στους μισθούς των άλλων εργαζομένων, ή στο ότι έχετε μια οικογένεια να στηρίξετε. Αντιμετωπίστε την κατάσταση ως μια ανταλλαγή αξίας, υπογραμμίζει ο Γουίλιαμς. Υπολογίστε την αξία που δημιουργείτε για την εταιρεία, όπως τα έσοδα που παράγετε ή τις επιτυχίες που δημιουργείτε.
Λάθος 3: Θέλετε να κάνετε φίλο το αφεντικό σας
Ο Γουίλιαμς υποστηρίζει ότι το αφεντικό σας είναι ο καλύτερος σύμμαχός σας στη δουλειά. Θέλετε κάποιον στο πλευρό σας που θα είναι στην αίθουσα όταν λαμβάνονται αποφάσεις για απολύσεις, προαγωγές και αυξήσεις. Δεν χρειάζεται ωστόσο, να είστε ο καλύτερος φίλος των αφεντικών σας για να κερδίσετε την εύνοιά τους. Υπάρχουν όμως, πολλοί τρόποι για να πετύχετε κάτι τέτοιο. Για παράδειγμα, ο Γουίλιαμς συμβουλεύει τους εργαζομένους να μιλούν για τα επιτεύγματά τους και να υποστηρίζουν το αφεντικό και την ομάδα τους.
Λάθος 4: Μένετε σε μια εταιρεία αφού έχετε τοποθετηθεί σε «σχέδιο βελτίωσης απόδοσης» (PIP)
Εάν η εταιρεία, σας τοποθετήσει σε ένα PIP θα πρέπει να σκεφτείτε αμέσως την αποχώρησή σας από τη συγκεκριμένη εταιρεία. Η σκιά ενός PIP θα είναι πάντα ένα βάρος για την επιτυχία σας εάν αποφασίσετε να παραμείνετε στην ίδια εταιρεία. Σπάνια ένα PIP είναι ένα σχέδιο που τελικά θα σας βοηθήσει να ανακάμψετε και να βελτιώσετε την απόδοση της εργασίας σας, καταλήγει ο Γουίλιαμς.
Διαβάστε ακόμη
Στάσσης: H ΔΕΗ χτίζει ισχυρές βάσεις στο retail, οι συνέργειες με την Κωτσόβολος
Alpha Bank: Ολοκληρώνεται ο ανταγωνιστικός διάλογος – Τα βήματα μέχρι την έξοδο του ΤΧΣ
Νέες επενδύσεις 120 εκατ. για τη Lidl και αύξηση του κατώτατου μισθού στα 1.000 ευρώ
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ