Το Yahoo σχεδιάζει να απολύσει πάνω από το 20% του εργατικού δυναμικού του, καθώς προχωρά σε μεγάλη αναδιάρθρωση του τμήματος τεχνολογίας διαφημίσεων, σύμφωνα με τον ιστότοπο Axios.
Πιο συγκεκριμένα, οι περικοπές θα επηρεάσουν σχεδόν το 50% των απασχολούμενων στο τμήμα αυτό, δηλαδή περισσότερα από 1.600 άτομα.
Η αλλαγή αυτή σημαίνει ότι το Yahoo θα σταματήσει την πολυετή προσπάθειά του να ανταγωνιστεί τις εταιρείες Google και Meta στον τομέα της ψηφιακής διαφήμισης.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Yahoo Τζιμ Λανζόουν, σε μια συνέντευξη που παραχώρησε, είπε ότι οι απολύσεις δεν οφείλονται σε οικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία αλλά στις στρατηγικές αλλαγές που θέλει να επιφέρει στο τμήμα διαφημίσεων του Yahoo for Business, το οποίο δεν είναι κερδοφόρο.
Οι αλλαγές θα είναι «εξαιρετικά ωφέλιμες για την κερδοφορία του Yahoo συνολικά» και θα επιτρέψουν στην εταιρία να επενδύσει περισσότερα σε άλλα, κερδοφόρα τμήματά της.
Το Yahoo συνολικά είναι κερδοφόρο, με ετήσια έσοδα ύψους περίπου 8 δισ. δολαρίων.
Παράλληλα υπενθυμίζεται ότι και η μητρική της Google, Alphabet, η οποία ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες την κατάργηση 12.000 θέσεων εργασίας, που αντιστοιχούν σε άνω του 6% του εργατικού δυναμικού της παγκοσμίως.
Η Alphabet έρχεται να προστεθεί στους υπόλοιπους τεχνολογικούς κολοσσούς που απολύουν κόσμο μετά από μια πολυετή ανάπτυξη και αθρόες προσλήψεις.
Οι απολύσεις θα επηρεάσουν όλες τις θέσεις εργασίας, σε ολόκληρη την εταιρεία και θα γίνουν σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως είπε ο CEO, Σουντάρ Πιντσάι, με e-mail που έστειλε προς τους εργαζομένους.
Διαβάστε ακόμη:
Economist: Πώς θα εξελιχθεί ο πόλεμος στην Ουκρανία το 2023 (πίνακες)
CNBC: Ο καταστροφικός σεισμός στην Τουρκία γκρεμίζει το μέλλον της
«Τσιμπάνε» τα επιτόκια καταθέσεων – O ανταγωνισμός των τραπεζών και η πίεση της κυβέρνησης