search icon

Διεθνή

United: Γιατί ζητά από τους πιλότους να «βγουν» σε άδεια άνευ αποδοχών

Τα προβλήματα στην Boeing έχουν οδηγήσει σε ντόμινο καθυστερήσεων στις παραδόσεις νέων αεροσκαφών, έτσι η εταιρεία υποστηρίζει πως οι πτήσεις της θα είναι τελικά λιγότερες από όσες υπολόγιζε και θα χρειαστεί λιγότερο προσωπικό - Το μέτρο θα εφαρμοστεί το Μάιο, αλλά ίσως και για πολύ περισσότερο

Σε δυσχερή θέση βρίσκεται η United Airlines λίγο πριν την έναρξη της εμπορικής καλοκαιρινής περιόδου λόγω της καθυστέρησης στην παράδοσης αεροσκαφών από την Boeing. Για το λόγο αυτό αναγκάστηκε να ζητήσει από τους πιλότους της να πάρουν ένα διάστημα άδειας άνευ αποδοχών μέσα στο Μάιο.

Το πρόβλημα εντάσσεται στο αρνητικό ντόμινο που έχει πυροδοτήσει η Boeing, δεδομένου πως η παραγωγή της έχει μπει στο μικροσκόπιο των αρχών μετά την υπόθεση των 737 Max 9, με αποτέλεσμα να καταγράφονται καθυστερήσεις.

Σε υπόμνημα της προς τους πιλότους, η διοίκηση της αμερικανικής αεροπορικής υπογραμμίζει ότι η καθυστέρηση στην παράδοση των αεροσκαφών που περίμενε από την Boeing σημαίνει πως τα δρομολόγια και οι ώρες πτήσης που είχε προγραμματίσει για το προσωπικό θα είναι τελικά λιγότερες.

Έτσι ζητά από τους πιλότους να την διευκολύνουν προχωρώντας εθελοντικά σε άδεια και μάλιστα άνευ αποδοχών.

Μάλιστα, αν και το αίτημα της αφορά κυρίως το πρόγραμμα του ερχόμενου μήνα, η εταιρεία παραδέχεται πως δεν αποκλείεται να χρειαστεί να παρατείνει το εν λόγω καθεστώς και μέσα στο καλοκαίρι, ίσως και το φθινόπωρο.

Η United επρόκειτο να παραλάβει 191 νέα αεροσκάφη φέτος από την Boeing και άλλα 127 την επόμενη χρονιά. Τελικά, ωστόσο, θα παραλάβει μόλις 88 φέτος και 64 το 2025.

Σχεδόν το μεγαλύτερο μέρος των αεροσκαφών που δεν θα παραδοθούν αφορούν 737 Max, μεταξύ τους και το νέο, μεγαλύτερο αεροσκάφος της γραμμής, τα Max 10. Μάλιστα η εταιρεία είχε σκοπό να εντάξει 80 Max 10 ήδη στις φετινές της πτήσεις, όμως μετά το σάλο με την Boeing οι αρμόδιες αρχές του FAA, όχι μόνο έχουν εντείνει τους ελέγχους ασφαλείας στις μονάδες της αμερικανικής αεροναυπηγικής, αλλά δεν έχουν καν εγκρίνει την πιστοποίηση των Max 10.

Δεν είναι τυχαίο ότι η United μελετά την περίπτωση να τροποποιήσει τα πλάνα της, ειδικά για μέρος της παραγγελίας των Max 10 και να τα αντικαταστήσει, είτε με έτερα αεροσκάφη της Boeing είτε και με αεροσκάφη της ευρωπαϊκής Airbus. Μάλιστα δημοσιεύματα υποστήριζαν ότι βρίσκεται ήδη σε συνομιλίες με την Airbus για μια πιθανή παραγγελία για Α321neo, την επόμενη χρονιά.

Το πρόβλημα με την Boeing έχει κοστίσει οικονομικά σχεδόν σε όλες τις αμερικάνικες αεροπορικές εταιρείες. Η ίδια η United έχει δηλώσει πως περιμένει απώλειες το πρώτο τρίμηνο λόγω της υπόθεσης των Max 9, όμως το μέγεθος της ζημιάς αυτής θα φανεί με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της, στις 16 Απριλίου.

Διαβάστε ακόμη

Η ελίτ της παγκόσμιας φαρμακοβιομηχανίας για δύο μέρες στην Αθήνα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version