Αύξηση 6,1% στα έσοδα που διαμορφώνονται στα 13,3 δισ. ευρώ, ανακοίνωσε η ολλανδο-βρετανική εταιρεία Unilever για το α’ τρίμηνο, υψηλότερα από τα 12,5 δισ. ευρώ την αντίστοιχη περιόδου του προηγουμένου έτους.
Τα αποτελέσματα ενισχύθηκαν από την μεταβλητότητα των συναλλαγματικών ισοτιμιών, αλλά και την αύξηση των τιμών.
Οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,9%, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για αύξηση 2%.
Οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις του ομίλου καταναλωτικών αγαθών από τις αναδυόμενες αγορές αυξήθηκαν 6,1% στο α΄ τρίμηνο, χαμηλότερα από την αύξηση 8,3% που ανακοινώθηκε πριν από ένα χρόνο.
Στις αναπτυγμένες αγορές, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,5%, σε μια επιδείνωση από την πτώση 0,3% που σημειώθηκε πριν από ένα χρόνο.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία βρίσκεται στον σωστό δρόμο για ανάπτυξη των υφιστάμενων πωλήσεων από 3% έως και 5% το 2017, με το σχετικό ποσοστό να ανέρχεται ήδη στο 2,9%.
Παράλληλα, ανακοινώθηκε η αύξηση του διανεμόμενου μερίσματος.