«Κάνουμε λάθη, αλλά μαθαίνουμε από αυτά και συνεχίζουμε να προχωράμε», δήλωσε ο συνιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, μετά το ιστορικών διαστάσεων μπλακ άουτ που άνοιξε ευρύ πεδίο συζητήσεων για την πολιτική του τεχνολογικού κολοσσού όσον αφορά στην προστασία προσωπικών δεδομένων. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Facebook οργάνωσε εκδήλωση για μια καινοτομία που θα επηρεάσει τα κοινωνικά δίκτυα και που ακούει στο όνομα metaverse.
«Ζούμε γι’αυτά που χτίζουμε», τόνισε ο Ζούκεμπεργκ στην όγδοη ετήσια εκδήλωση στην οποία αποκαλύπτει τις καινοτομίες και τον σκοπό του metaverse, που παραπέμπει στην πραγματοποίηση του συνδυασμού της εικονικής πραγματικότητας και των πραγματικών τεχνολογιών σε νέα διαδικτυακή πλατφόρμα.
Το Facebook σχεδιάζει να «φτιάξει» ξανά τον εαυτό του στο πλαίσιο της δημιουργίας δηλαδή του metaverse, ενός νέου διαδικτυακού κόσμου όπου οι χρήστες θα συνυπάρχουν και θα επικοινωνούν σε εικονικούς χώρους.
Ο Ζούκεμπεργκ παρουσίασε σειρά από βίντεο τα οποία εξηγούν πώς θα λειτουργήσει το metaverse. Σε αυτά φάνηκαν εικονικά τραπέζια για επαγγελματικές συναντήσεις αλλά και παιχνίδια ανάμεσα σε φίλους.
Παράλληλα, ο Ζούκεμπεργκ ανακοίνωσε ότι το θέμα της εικονικής πραγματικότητας θα επηρεάσει και το Messenger, τον χώρο μηνυμάτων δηλαδή του δικτύου. Αυτό θα σημαίνει ότι θα μπορεί να πουλήσει κανείς εικονικά αγαθά και νέες οθόνες συζήτησης, ενώ θα υπάρξουν και περισσότερα παιχνίδια.
«Έχουν αρχίσει να βλέπουμε νέες τεχνολογίες να καταφθάνουν σε πέντε με δέκα χρόνια», τόνισε ο διεθύνων σύμβουλος του Facebook λέγοντας ότι εταιρεία θα βασιστεί σε αυτές τις καινοτομίες.
Τι είναι το metaverse;
Τον Σεπτέμβριο το μεγαλύτερο στον κόσμο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έκανε γνωστό ότι θα επενδύσει σε πρώτη φάση 50 εκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία του «metaverse», ένα βήμα που ο επικεφαλής του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ χαρακτήρισε σημαντικό για το μέλλον της εταιρείας.
Τον Ιούλιο είχε προηγηθεί η ανακοίνωση ότι το Facebook δημιουργεί μια ομάδα εργαζομένων του αφιερωμένη στην ανάπτυξη του «metaverse», η οποία θα αποτελεί μέρος των Εργαστηρίων Πραγματικότητας, του τμήματος της εταιρείας που ήδη δουλεύει πάνω στην προώθηση της εικονικής (virtual) και της επαυξημένης (augmented) πραγματικότητας και των σχετικών εφαρμογών στο πλαίσιο των social media.
Το Facebook έχει ήδη ξεκινήσει, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, τη δοκιμή μιας νέας εφαρμογής εικονικής πραγματικότητας εξ αποστάσεως, η οποία επιτρέπει σε χρήστες της συσκευής Oculus Quest 2 να πραγματοποιούν εικονικές συναντήσεις μέσω ψηφιακών προσωπικοτήτων τους (αβατάρ).
«Θεωρώ αυτό το έργο ως κρίσιμης σημασίας για την αποστολή μας, επειδή το να μπορούμε να προσφέρουμε μια αίσθηση παρουσίας – σαν να βρίσκεσαι δίπλα ακριβώς στο άλλο άτομο – είναι το ιερό δισκοπότηρο της online κοινωνικής εμπειρίας», είπε ο Ζούκερμπεργκ τη Δευτέρα, λίγες μέρες πριν το Facebook Connect.
Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr
Διαβάστε περισσότερα
Οι γκουρού του short selling προειδοποιούν: Σε ποια assets έρχεται τεράστιο κραχ
Σκάνδαλο Akazoo: Η κομπίνα που έστησε η ελληνική startup θα της κοστίζει $38,8 εκατ.