Το TikTok έγινε η πρώτη εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που δημιούργησε 10 δισ. δολάρια σε παγκόσμιες καταναλωτικές δαπάνες και αναμένεται να γίνει η εφαρμογή με τα υψηλότερα κέρδη στην ιστορία.

Σύμφωνα με έκθεση της data.ai, έγινε το πρώτο app διεθνώς εκτός του κλάδου του gaming που απέφερε 10 δισ. δολάρια σε καταναλωτικές δαπάνες, στις πλατφόρμες του Google Play και του Apple App Store μαζί.

Τα μόνα apps που έχουν καταφέρει να περάσουν το σημαντικό αυτό οικονομικό όριο προέρχονταν μέχρι τώρα μόνο από τον κλάδο των παιχνιδιών, όπως το Candy Crush Saga της Activision Blizzard που ήταν το νούμερο ένα σε παραγωγή εσόδων με πάνω από 12 δισ. δολάρια.

Συνολικά μόλις πέντε εφαρμογές παιχνιδιών έχουν ξεπεράσει τα 10 δισ. δολάρια. Πέρα από το Candy Crush την πεντάδα συμπληρώνουν το Honor of Kings της Tencent, το Monster Strike της Mixi και το Clash of Clans της Supercell. Στα non-gaming apps, το TikTok έχει τεράστια διαφορά από τα επόμενα κορυφαία ονόματα του κλάδου.

Οι πιο κοντινοί ανταγωνιστές του είναι το Tinder και το YouTube, που απέφεραν για τη χρονιά μεταξύ 2 και 3 δισ. δολαρίων, που συνιστά μια τεράστια οικονομική διαφορά.

Μάλιστα, η δυναμική που έχει αποκτήσει η πλατφόρμα, που ξεπέρασε το όριο του 1 δισ. ενεργών χρηστών μηνιαίως το 2021, οδηγεί την έκθεση της data.ai στην πρόβλεψη πως μέσα στην επόμενη χρονιά θα «παράγει» καταναλωτικές δαπάνες ύψους 15 δισ. δολαρίων.

«Το TikTok είναι έτοιμο να γίνει η πιο κερδοφόρα εφαρμογή για κινητά που έχει υπάρξει ποτέ, πλησιάζοντας το ορόσημο των 15 δισ. δολαρίων το 2024. Οι χρήστες ξοδεύουν πάνω από 11 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα δίνοντας tips στους αγαπημένους τους δημιουργούς περιεχομένου, οδηγώντας έτσι το TikTok να ξεπεράσει το πιο κερδοφόρο παιχνίδι για κινητά στον κόσμο μέχρι σήμερα», εξήγησε η Λέξι Σύνταου της data.ai, σχολιάζοντας το περιεχόμενο της έκθεσης.

Την περασμένη χρονιά, το TikTok είχε «παράγει» καταναλωτικές δαπάνες ύψους άνω των 6,2 δισ. δολαρίων και το 2022 συνολικά 3,3 δισ. παρουσιάζοντας έτσι αλματώδη πορεία.

Σημειώνεται ότι η έκθεση υπολογίζει μόνο τα όσα δαπάνησαν οι καταναλωτές σε iOS και Google Play, και όχι έτερα Android app stores στην Κίνα, γεγονός που σημαίνει ότι πρακτικά το τελικό νούμερο που απέφερε η πλατφόρμα ιδιοκτησίας της κινεζικής ByteDance μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερο.

Διαβάστε ακόμη

Χάρης Δούκας: Ζητά την απόσυρση της τροπολογίας για την «Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε.»

DBRS: Ισχυρές και το 2024 οι ευρωπαϊκές τράπεζες – Η θέση της Ελλάδας, τι «βλέπει» για την οικονομία (γραφήματα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ