H Beyoncé έγινε η πρώτη αφροαμερικανή η οποία φόρεσε το διάσημο «κίτρινο διαμάντι» της ιστορικής εταιρείας κοσμημάτων Τiffany’s, σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian.
Η διάσημη «Queen B» φωτογραφήθηκε με το «ανεκτίμητης αξίας» κίτρινο διαμάντι δίπλα στο σύζυγό της Jay-Z για τη νέα καμπάνια της Tiffany’s η οποία προσπαθεί να προσεγγίσει ένα νεότερο ηλικιακά κοινό.
Πρόκειται για την τέταρτη κατά σειρά γυναίκα και πρώτη αφροαμερικανή που φορά το διαμάντι εδώ και πάνω από έναν αιώνα.
To διαμάντι είχε αγοραστεί από τον Charles Tiffany μετά την ανακάλυψή του στη Νότια Αφρική το 1877. Η τρίτη τη σειρά Lady Gaga είχε παραστεί στα Οσκαρ του 2019 φορώντας το διαμάντι.
Η επόμενη διάσημη καλλονή που θα το φορέσει μετά την Beyoncé θα είναι η Gal Gadot, στο ριμέικ της ταινίας «Εγκλημα στο Νείλο» της Agatha Christie.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας συμπεριλαμβάνει ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες στην Time Square της Νέας Υόρκης όπου το γνωστό ζευγάρι ποζάρει μπροστά στο σπάνιο έργο «Equals Pi» του Jean-Michel Basquiat και θα διαρκέσει ένα χρόνο. Μέρος της καμπάνιας θα αποτελέσει και ένα βίντεο κλιπ στο οποίο η Beyoncé θα τραγουδήσει το γνωστό «Moon River», μια αναφορά στην αείμνηστη Audrey Hepburn και την κλασική ταινία Breakfast at Tiffany’s.
Η νέα καμπάνια αποτελεί την απαρχή της προσπάθειας διεύρυνσης του καταναλωτικού κοινού της Tiffany’s από τους νέους κατόχους της εταιρείας, LVMH. Σύμφωνα με την McKinsey & Company, οι Μillenials και οι Gen Z καταναλωτές αποτελούν, πια, το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών των τομέων της μόδας και των αγαθών πολυτελείας. Η Anita Balchandani, επικεφαλής του τομέα apparel, fashion and luxury της McKinsey υπογραμμίζει πως «η γενιά Gen Z υποστηρίζει με τις αγορές της επιχειρήσεις που συμφωνούν με τα πιστεύω τους».
The Carters for Tiffany & Co. #AboutLove #TiffanyAndCo
–
© Estate of Jean-Michel Basquiat. Licensed by Artestar, New York pic.twitter.com/bTGZUts4DU— Tiffany & Co. (@TiffanyAndCo) August 23, 2021
Πριν από τη νέα καμπάνια της Tiffany’s με τους «Carters» (Beyoncé και Jay-Z) η εταιρεία είχε λανσάρει τη νέα της σειρά δαχτυλιδιών αρραβώνων για άντρες. Eκτός από την αύξηση των αρραβώνων μεταξύ ζευγαριών (είτε straight, είτε όχι) o κύριος λόγος ήταν η αλλαγή της μόδας από gender-neutral fashion icons όπως ο Harry Styles, Lil Nas X και Connell οι οποίοι εμφανίζονται συχνά με δαχτυλίδια και άλλα κοσμήματα. Τον Ιούλιο, μάλιστα, η εταιρεία είχε λανσάρει διαφημιστικά billboards με «δυσαρεστημένους» νέους που φορούσαν κοσμήματα της Τiffany’s με μόττο «Not Your Mother’s Tiffany».
Η απομάκρυνση αυτή από τις «κλασικές αξίες» της ιστορικής μάρκας προκάλεσε και αντιδράσεις στα social media (σ.σ. προς τέρψιν των αναγνωστών και της εταιρείας) με αρκετά σχόλια που υποστήριζαν πως «Η Tiffany’s έχασε το στυλ και το class της». Πρόκειται για μια διαφημιστική καμπάνια η οποία ακολουθεί το αποδεδειγμένο εγχειρίδιο της πάλαι ποτέ «αντιδραστικής» βιομηχανίας μόδας των denim, φαινόμενο που συνεχίζεται ακόμη και σήμερα μεταξύ της «διαμάχης» των υποστηρικτών των baggy και skinny jeans στο TikTok.
H νέα καμπάνια των Carters φέρει το προσωνύμιο «About Love» και ακολουθεί τα βήματα του άλμπουμ της Beyoncé «Lemonade» το 2016 και του άλμπουμ των Jay-Z και Beyoncé «Τhe Carters» το 2018.
Διαβάστε ακόμα
Πυρόπληκτοι: Προς επέκταση τα μέτρα για την αποζημίωση
Σύνοδος COP26: Οι στόχοι και οι προσδοκίες στο «νέο Παρίσι» για το κλίμα
Στα άδυτα της L’Oréal: Η δικαστική υπόθεση που δίχασε τη Γαλλία και η βαθύπλουτη κληρονόμος