search icon

Διεθνή

Τι είναι το live streaming στις online πωλήσεις που σαρώνει την κινεζική αγορά – Οι πρωταγωνιστές και τα δισ.

Αυτό είναι το νέο «hot trend» στο μάρκετινγκ - Έπειτα από την εμφάνιση της πανδημίας, υιοθετείται από όλο και περισσότερες εταιρείες σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τα κέρδη τους - Στα 2 τρισεκατομμύρια γουάν η αξία της εν λόγω αγοράς

Η φρενίτιδα με τις «διαδικτυακές πωλήσεις σε πραγματικό χρόνο» ξεκίνησε από την Κίνα, λίγο αφότου ξέσπασε η πανδημία του κορωνοϊού, πριν από περίπου δηλαδή, δύο χρόνια.

Το «ζωντανό εμπόριο» ή αλλιώς «ηλεκτρονικό εμπόριο ζωντανής ροής» όπως είναι ευρέως γνωστό, σημειώνει τεράστια επιτυχία στην κινεζική αγορά. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος, για τον οποίο υιοθετείται από όλο και περισσότερες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο ιδίως, στην προσπάθειά του να αυξήσουν τα κέρδη τους εν μέσω πανδημίας.

Η ζωντανή ροή ήρθε για να μείνει

Ο Xin Youzhi είναι από τους κορυφαίος livestreamers αυτή τη στιγμή στην Κίνα, με 95,6 εκατομμύρια ακόλουθους στην εφαρμογή βίντεο Kuaishou. Η εν λόγω βιομηχανία, η αξία της οποίας υπολογίζεται πως ανέρχεται σε περίπου 2 τρισεκατομμύρια γουάν (312,5 δισεκατομμύρια δολάρια) βασίζεται περισσότερο στον όγκο των πωλήσεων παρά στην ποιότητα των προϊόντων. Ο Xin έχει πλέον τη δική του εταιρεία, την Xinxuan Group η οποία επικεντρώνεται στην εκπαίδευση επαγγελματιών livestreamers απασχολώντας τουλάχιστον 1.400 εργαζόμενους.

Αλλά και ο Austin Li, έγινε διάσημος πουλώντας … κραγιόν μέσω του Διαδικτύου. Τον περασμένο μήνα, ο 29χρονος έσπασε ρεκόρ πωλήσεων κατά τη διάρκεια ενός μόνο live  το οποίο διήρκησε 12,5 ώρες στο Taobao της Alibaba ενόψει της εκδήλωσης αγορών Singles Day στις 11 Νοεμβρίου. Σύμφωνα με το CNBC, τα έσοδά του Li – μόνο εκείνη την ημέρα – άγγιξαν τα 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια. H Viya είναι η «βασίλισσα του livestreaming» στην Κίνα. Κατέγραψε όγκο συναλλαγών περίπου 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέσα σε 14,5 ώρες ανήμερα της Singles Day.

Οι επιχειρήσεις δημιουργούν τις δικές τους ομάδες ζωντανής ροής

Παρά τον τεράστιο όγκο πωλήσεων που συνεπάγεται μια μόνο συνεργασία με κορυφαίους livestreamers ή και influencers, πολλές εταιρείες αποφασίζουν να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους για να πραγματοποιούν συνεδρίες ζωντανής ροής. Η χρήση εσωτερικών υπαλλήλων για τη διεξαγωγή συνεδριών πωλήσεων ζωντανής ροής βοηθά τις επιχειρήσεις να εξοικονομήσουν σημαντικό κόστος αφού διάσημοι livestreamers ζητούν προμήθεια ακόμη και 30% του όγκου συναλλαγών.

Οι διαδικτυακές αγορές στα ύψη

Οι online πωλήσεις έχουν εκτοξευτεί το τελευταίο διάστημα. Για τους γίγαντες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα, όπως η Alibaba, τα αποτελέσματα των κερδών δείχνουν ότι ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων έφτασε τα 500 δισεκατομμύρια γουάν τους 12 μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου. Αυτό σημαίνει ότι ο τριμηνιαίος μέσος όρος αυξήθηκε κατά περισσότερο από 40% σε λιγότερο από δύο χρόνια.

Η εμφάνιση νέων πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και η καταστολή της μονοπωλιακής συμπεριφοράς μεταξύ των εταιρειών τεχνολογίας του Διαδικτύου από το Πεκίνο, προσφέρουν στις επιχειρήσεις ακόμη περισσότερες επιλογές. Η αγορά ζωντανής ροής μπορεί να διπλασιαστεί σε αξία στο μέλλον, αλλά θα χρειαστούν περισσότερες επιχειρήσεις καθώς και σημαντικές αλλαγές, δηλώνουν οι ειδικοί.

Διαβάστε ακόμη

«Έκρηξη» στην αγορά ακινήτων του Μανχάταν – Πόσο πωλείται ένα διαμέρισμα

Μπιλ Γκέιτς: Αποκαλυπτικό βίντεο από το 1994 – Τι έλεγε για Microsoft και Apple (vid)

Ταραχές στο Καζακστάν: Αυξήθηκε 8% η τιμή του ουρανίου

Exit mobile version