search icon

Διεθνή

«Τέλος» στις πιτζάμες, «Ναι» στις αποσκευές – Πώς αλλάζει η συμπεριφορά των καταναλωτών

Οι άνθρωποι ξοδεύουν λιγότερα και διαφορετικά σε ένα πληθωριστικό περιβάλλον

Ο καλπάζων πληθωρισμός αλλάζει τη συμπεριφορά των πελατών σε όλα τα εισοδηματικά κλιμάκια, καθώς οι υψηλότερες τιμές στα τρόφιμα και το φυσικό αέριο αλλά και τα αυξανόμενα επιτόκια επιβαρύνουν το κλίμα.

Ο διευθύνων σύμβουλος Jeffrey Gennette των Macy’s είπε σε αναλυτές σε τηλεφωνική επικοινωνία μετά την έκθεση κερδών της εταιρείας για το δεύτερο τρίμηνο ότι οι πελάτες από όλα τα κοινωνικά στρώματα επιβραδύνθηκαν και μετατόπισαν τις δαπάνες τους το τρίμηνο στα τέλη Ιουνίου.

«Οι συνολικές δαπάνες και το συναίσθημα των καταναλωτών αποδυναμώθηκαν σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος», είπε. «Οι περιορισμένες καταναλωτικές δαπάνες μετατοπίστηκαν επίσης από τα αγαθά στις υπηρεσίες, με περισσότερους καταναλωτές να επιλέγουν να δαπανήσουν σε διακοπές, εκδηλώσεις και φαγητό σε εστιατόριο».

Η κίνηση οδήγησε σε κέρδη πωλήσεων της τάξης του 8% για κατηγορίες, όπως επαγγελματικά ρούχα, αθλητικά ρούχα, αρώματα, παπούτσια, φορέματα και αποσκευές, είπε. Ωστόσο, οι κατηγορίες που συνδέονται με την πανδημία, όπως καθημερινά και αθλητικά ρούχα, πιτζάμες και είδη σπιτιού, είδαν τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 18% από την προηγούμενη περίοδο και 12% από το δεύτερο τρίμηνο του 2019, πριν από την έναρξη της πανδημίας.

Το δεύτερο μισό του τριμήνου ήταν πιο αδύναμο από το πρώτο εξάμηνο και η επιβράδυνση των πωλήσεων που σημειώθηκε μετά την Ημέρα του Πατέρα συνεχίστηκε τον Ιούλιο. Το Macy’s δεν μπόρεσε να ξεφύγει από τη συσσώρευση πλεονάζοντος αποθέματος που «βλάπτει» πολλούς λιανοπωλητές και οδηγεί σε απότομες εκπτώσεις για την εκκαθάριση των αποθεμάτων.

«Για να ευθυγραμμίσουμε καλύτερα τα επίπεδα αποθέματος με τη ζήτηση των καταναλωτών, επιβραδύναμε τις εισπράξεις σε εμπορικά σήματα όπου έχουμε μεγαλύτερη ευελιξία από τις ιδιωτικές μάρκες μας», δήλωσε ο Gennette. «Τραβήξαμε αποτελεσματικά τους κατάλληλους μοχλούς για τη διαχείριση της παραγωγικότητας του αποθέματος, ενώ ρέουμε φρέσκο απόθεμα για να καλύψουμε τις ανάγκες των πελατών μας».

Η εταιρεία αναμένει να επιλυθούν τα προβλήματα των αποθεμάτων της μέχρι την περίοδο των εορτών και αναμένει ότι πάνω από το 55% των προσφορών της θα είναι νέες.

Οι μετοχές της Macy’s σημείωσαν άνοδο περισσότερο από 6%, καθώς οι επενδυτές επικεντρώθηκαν στα κέρδη του δεύτερου τριμήνου.

Η εταιρεία σημείωσε καθαρά κέρδη 275 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 99 σεντς ανά μετοχή, για το τρίμηνο, από 345 εκατομμύρια δολάρια ή 1,08 δολάρια ανά μετοχή, την προηγούμενη περίοδο. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στο $1.

Διαβάστε ακόμη:

Ρέτσος (ΣΕΤΕ): Ευπρόσδεκτα τα ρεκόρ αλλά αναγκαίο τώρα το ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο στον τουρισμό

Κυβερνοεπίθεση στον ΔΕΣΦΑ: Στο dark web τα αρχεία που έκλεψαν οι χάκερ (pics)

Exit mobile version