search icon

Διεθνή

Ταϊβάν: Γιατί οι τράπεζες περιορίζουν τις διαφημίσεις στο Facebook

Η αιφνιδιαστική αυτή κίνηση ακολουθεί την αυξανόμενη πίεση προς τους επικεφαλής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να καταβάλουν μεγαλύτερη προσπάθεια για τον περιορισμό των διαδικτυακών απατών

Σε αναστολή των διαφημίσεών τους στο Facebook προχωρούν οι μεγαλύτερες τράπεζες της Ταϊβάν, λόγω ανησυχιών για τις ανεξέλεγκτες οικονομικές απάτες στον ιστότοπο, αναφέρει το Bloomberg.

Η Mega Financial Holding, μαζί με τις θυγατρικές της και άλλες τοπικές τράπεζες, αποσύρει τις διαφημίσεις της από το παγκόσμιο κοινωνικό δίκτυο, δήλωσε ο πρόεδρος Ρέι Ντον. Η τράπεζά του έχει ήδη σταματήσει τη διαφήμιση στο Facebook, αφού ξόδευε περίπου 16 εκατομμύρια NT$ (490.000 δολάρια) σε διαφημίσεις εκεί ετησίως, σύμφωνα με τον Ντον.

Η αιφνιδιαστική αυτή κίνηση ακολουθεί την αυξανόμενη πίεση προς τους επικεφαλής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να καταβάλουν μεγαλύτερη προσπάθεια για τον περιορισμό των διαδικτυακών απατών, οι οποίες αυξάνονται, ιδίως στις οικονομίες με γηράσκοντα πληθυσμό. Αν και τα ποσά στην Ταϊβάν είναι μικρά, η συντονισμένη δράση των τραπεζών θα μπορούσε να παρακινήσει τα πιστωτικά ιδρύματα άλλων χωρών να ασκήσουν πραγματική οικονομική πίεση στη Μέτα και τους ομολόγους της θα δώσει προτεραιότητα στην επίλυση αυτού του ζητήματος, οπότε θα αποσύρουμε τη διαφήμιση στην πλατφόρμα μαζί με άλλες τράπεζες στην Ταϊβάν», δήλωσε η Dawn.

Δέκα τοπικές τράπεζες, συμπεριλαμβανομένων των Mega και Shanghai Commercial & Savings Bank Ltd., θα συμμετάσχουν στην ενέργεια, πρόσθεσε. Εκπρόσωπος της SCSB επιβεβαίωσε την κοινή δράση με τη Mega και δήλωσε ότι η τράπεζα απέσυρε επίσης τις διαφημίσεις της από το Facebook, αν και αρνήθηκε να σχολιάσει τις δαπάνες της SCSB στην πλατφόρμα.

«Θα σταματήσουμε τη διαφήμιση μέσω διαδικτυακών επιρροών», δήλωσε η Ρέιτσελ Κάο, πρόεδρος της CTBC Financial Holding Co., σε μια τηλεφωνική επικοινωνία για τα οικονομικά αποτελέσματα. «Είμαστε πρόθυμοι να κατεβάσουμε τις διαφημίσεις που δεν προέρχονται από επαληθευμένους λογαριασμούς».

Το Υπουργείο Εσωτερικών της Ταϊβάν δήλωσε τον Αύγουστο ότι οι διαδικτυακές επενδυτικές απάτες αποτελούν την κύρια αιτία απώλειας κεφαλαίων για το επενδυτικό κοινό της Ταϊβάν. Τον Ιούλιο, μεταξύ όλων των αναφερθέντων περιπτώσεων απάτης, το 97,9% των θυμάτων είδαν τις παραπλανητικές διαφημίσεις πρώτα στο Facebook και το 2,1% στην Google της Alphabet Inc. σύμφωνα με το υπουργείο. Η Ταϊβάν ψήφισε επίσης νέους κανονισμούς το 2023 που απαιτούν από τις διαδικτυακές πλατφόρμες να αφαιρούν τις παραπλανητικές επενδυτικές διαφημίσεις.

Διαβάστε ακόμη

Amazon: Το εμπορικό… πάρτι της Black Friday ετοιμάζονται να της χαλάσουν τα συνδικάτα διεθνώς

ING: Αυτές είναι οι εκτιμήσεις για τις μειώσεις των επιτοκίων το 2025 σε ΕΚΤ και Τράπεζα της Αγγλίας (γράφημα)

Μασκ: Νέα επίθεση κατά F-35 και μαχητικών αεροσκαφών – Γιατί ζητάει να αντικατασταθούν από drones (tweet)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version