Η πολυτελής, ελβετική μάρκα ρολογιών και η διάσημη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, που έχουν διαχρονική συμπόρευση – από τον πρέσβη Heuer Jo Siffert που οδηγούσε την Porsche τη δεκαετία του 1970 έως την τρέχουσα ομάδα της Formula E – ανακοίνωσαν την επέκταση της συνεργασίας τους. Για να γιορτάσουν την επισφράγιση αυτής της ένωσης, οι Tag Heuer και Porsche παρουσίασαν ένα νέο ρολόι – το Tag Heuer Porsche Carrera Chronograph.
«Οι δύο μάρκες είναι συνυφασμένες στο μυαλό των ανθρώπων για περισσότερα από σαράντα χρόνια, αλλά δεν έχουμε κάνει ποτέ μια πραγματικά επίσημη συνεργασία», λέει ο Frédéric Arnault, ο 26χρονος γιος του προέδρου της LVMH Bernard Arnault, ο οποίος ανέλαβε χρέη Διευθύνοντος Συμβούλου της Tag Heuer το περασμένο καλοκαίρι. «Είμαι επίσης ενθουσιασμένος για όλη τη δημιουργικότητα και την καινοτομία που θα μπορέσουμε να προσφέρουμε στην αγορά».
Η σύνδεση μεταξύ των δύο brands χρονολογείται τουλάχιστον από το 1963, όταν ο Jack Heuer (εγγονός του ιδρυτή της μάρκας) δημιούργησε το πρώτο Heuer Carrera Chronograph, σχεδιασμένο για να βοηθά τους οδηγούς να διατηρούν χρόνο κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. (Η λέξη Carrera σημαίνει στα ισπανικά «αγώνας».)
«Η πρώτη χρήση του χρονογράφου μας ήταν πραγματικά να δείχνει τον χρόνο για αγώνες αυτοκινήτων και η ακρίβεια ήταν σημαντική για να προσδιορίσουμε ποιος κέρδισε και ποιος ήρθε δεύτερος», λέει ο Arnault. «Και οι πελάτες μας λατρεύουν αυτήν τη βαθιά αυθεντικότητα».
Όταν η Heuer πωλήθηκε στον όμιλο TAG και πήρε το όνομα TAG Heuer, στα μέσα της δεκαετίας του ’80, προέκυψε μια πιο επίσημη συνεργασία των δύο εταιρειών, αφού μαζί κατασκεύασαν τον τούρμπο κινητήρα TAG-Turbo που βοήθησε τη McLaren να κερδίσει τρεις συνεχόμενους τίτλους στη F1, με τον θρυλικό Niki Lauda το 1984 και τον κορυφαίο Alain Prost το 1985 και το 1986.
Η συνεργασία έχει έναν άλλο βασικό στόχο: την επέκταση των καναλιών μάρκετινγκ και διανομής. Πριν η πανδημία κλείσει τα «flagships» ή αλλιώς καταστήματα ναυαρχίδες της Tag Heuer σε όλο τον κόσμο, η Forbes ανέφερε ότι τα Apple Watch ξεπέρασαν σε πωλήσεις ολόκληρη την ελβετική βιομηχανία ρολογιών. Ο Arnault αναφέρει ότι η ανανέωση της ιστοσελίδας της εταιρείας πέρυσι βοήθησε να ξεπεράσει τα «χτυπήματα» του 2020.
«Υπήρξε μια αλλαγή και πάντα πίστευα ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο θα ευνοήσει τα ακριβά προϊόντα και τα ρολόγια πολυτελείας», λέει ο Arnault. «Έτσι, περισσότερο από ποτέ, επενδύουμε σε αυτό το κανάλι».
Το προϊόν που προήλθε λοιπόν από αυτήν τη συμμαχία είναι ο χρονογράφος TAG Heuer Carrera Porsche. Το λογότυπο της Porsche εμφανίζεται με κόκκινο χρώμα μόνο στην στεφάνη και δεν υπάρχουν εμφανείς αναφορές στην αυτοκινητοβιομηχανία, εκτός από τον ρότορα που είναι εμφανής από το πίσω μέρος της κάσας, ο οποίος σχεδιάστηκε για να μοιάζει με τιμόνι και έχει πάνω του τα λογότυπα από τις δύο μάρκες.
πηγή: TAG HEUER
Το ρολόι ειδικής έκδοσης βασίζεται στον Carrera Sport Chronograph της TAG Heuer και διαθέτει μια διακριτική ταχυμετρική κλίμακα χαραγμένη στην μαύρη κεραμική στεφάνη, τρεις εμβληματικούς χρονογράφους, γκρι καντράν και στιλβωμένη κάσα από ανοξείδωτο ατσάλι με διάμετρο 44 mm.
Το TAG Heuer Carrera Porsche είναι διαθέσιμο με μπρασελέ από ανοξείδωτο ατσάλι (5.700 ευρώ), αλλά και με μαύρο ιμάντα από μαλακό δέρμα μοσχαριού (5.550 ευρώ).
Διαβάστε ακόμη
Bloomberg: Το 2021 μοιάζει με «μαύρη τρύπα» για τον ευρωπαϊκό τουρισμό
ΕΛΤΑ: Σε τροχιά εξυγίανσης – Έρχονται σκληρές περικοπές μετά το πρόγραμμα εθελουσίας
Πόθεν έσχες: Πότε λήγει η προθεσμία για τις δηλώσεις – Τι πρέπει να ξέρετε