Περισσότερες περικοπές κόστους και περισσότερα SUVs για να ανακόψει την πτώση των πωλήσεων στην Κίνα χρειάζεται ο όμιλος PSA, όπως δήλωσε την Τρίτη ο CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας, Κάρλος Ταβάρες.
Μιλώντας από την έκθεση αυτοκινήτου στη Σανγκάη, ο όμιλος χρειάζεται ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο και μεγαλύτερη εξοικονόμηση στις μονάδες αγορών, logistics και κατασκευής της, ώστε να αντισταθμίσει τον έντονο ανταγωνισμό στην Κίνα.
Ο όμιλος Peugeot δεν είναι ο μόνος που δέχεται τις πιέσεις αυτές, καθώς οι Κινέζοι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε περισσότερο ανταγωνιστικές (κι εγχώριες) μάρκες αυτοκινήτων, όπως η Geely, η Guangzhou και η Baojun. Η τελευταία μάλιστα έχει ως ιδιοκτήτες την General Motors και την κινεζική SAIC.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευάζει Peugeots και Citroens στην Κίνα από κοινού με την κινεζική Dongfeng η οποία έχει ποσοστό 13,7% στην θυγατρική της.
Η αγορά αυτοκινήτου της Κίνας αναπτύχθηκε κατά 15% το 2016, ωστόσο η ανάπτυξη αναμένεται να επιβραδυνθεί φέτος.