Η πολυτέλεια αποτυπώνεται με κάπως διαφορετικό τρόπο στην εποχή μας και όχι απαραίτητα με τα πανάκριβα αυτοκίνητα και τις πολυτελείς επαύλεις.
Σε αντίθεση με την τάση των προηγούμενων ετών, τα σύμβολα κύρους έχουν γίνει πιο «ήσυχα» – αν και όχι λιγότερο ακριβά – τα τελευταία χρόνια.
Τώρα, οι άνθρωποι δείχνουν χαλαρά τον πλούτο τους με τα προϊόντα περιποίησης που βρίσκονται στον πάγκο του μπάνιου τους, τις μηχανές που χρησιμοποιούν για να φτιάξουν τον καφέ τους και τα κοσμήματά τους.
Τα διακριτικά ή αλλιώς «αθόρυβα» σύμβολα του πλούτου είναι συνήθως ακριβά οικιακά ή προσωπικά αντικείμενα, αλλά πολλοί λένε ότι «αξίζουν τα λεφτά τους».
Δείτε παρακάτω μερικά παραδείγματα
Το άρωμα του Baccarat Rouge 540
Αυτό το άρωμα κοστίζει 325 δολάρια το μπουκάλι. Αλλά λέγεται επίσης ότι είναι ένα από τα καλύτερα και πιο ελκυστικά παγκοσμίως.
Σύμφωνα με το Harper’s Bazaar, δεν πρόκειται για νέο άρωμα- η μάρκα το λάνσαρε για πρώτη φορά το 2016 ως συλλεκτικό προϊόν περιορισμένης έκδοσης. Αλλά χάρη σε διάσημους θαυμαστές, όπως η Rihanna και διάσημοι TikTokers η φήμη του απογειώθηκε και όπως λένε οι ίδιοι, το άρωμα αυτό σε κάνει να «μυρίζεις πλούσια»…
Διαθέτει νότες γιασεμιού, σαφράν και ambergris (ένα κηρώδες προϊόν που παράγεται από φάλαινες στο πεπτικό σύστημα).
Όσο παλαιότερο είναι το ρολόι σας, τόσο το καλύτερο
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το πιο φανταχτερό κόσμημα που θα πρέπει να έχετε στον καρπό σας το 2024 είναι ένα vintage ρολόι.
Τα κλασικά σχέδια των Cartier και Patek Philippe είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στα μοντέλα και στους influencers, ενώ οι καθημερινοί λάτρεις των κοσμημάτων επενδύουν πλέον σε αυτά τα vintage κομμάτια πολυτελείας.
Όλες οι φετινές τσάντες είναι εκλεπτυσμένες, κομψές και λίγο διαφορετικές
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Κοιτάξτε την τσάντα παζλ Loewe αξίας 3.750 δολαρίων, την καρό τσάντα Andiamo από την Bottega Veneta αξίας 5.100 δολαρίων και την τσάντα Margaux tote από την The Row αξίας 5.890 δολαρίων.
Κάθε δερμάτινη τσάντα είναι απλή αλλά αρκετά ενδιαφέρουσα ώστε να ξεχωρίζει από κάθε τσάντα σχεδιαστή. Οι τρεις αυτές τσάντες είναι επίσης δημοφιλείς μεταξύ διασημοτήτων, influencers και οπαδών της μόδας που είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν κάτι παραπάνω για μοντέρνα αξεσουάρ.
Οποιοδήποτε από τα παραπάνω στυλ θα απογειώσει τα σύνολά σας το 2024, αλλά εκείνες σε μπορντό αποχρώσεις είναι ιδιαίτερα μοντέρνες.
Τα ρούχα της Arc’teryx δεν θα είναι μόνο για πεζοπορίες
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Arc’teryx κατασκευάζει ποιοτικά εξωτερικά ενδύματα από το 1989, αλλά ίσως φθάσει στο απόγειό της φέτος.
Οι μουσικοί του mainstream, συμπεριλαμβανομένων των Lil Yachty και Frank Ocean, είναι οπαδοί της μάρκας τα τελευταία χρόνια, και η άνοδος του “gorpcore” – ή των ρούχων εξωτερικού χώρου που φοριούνται ως streetwear – έχει κάνει την Arc’teryx μία από τις μάρκες που απευθύνονται σε πεζοπόρους και ανθρώπους με έμφαση στη μόδα.
Αλλά να είστε προετοιμασμένοι. Αν θέλετε ένα από τα πολυπόθητα μπουφάν της μάρκας, θα σας κοστίσει τουλάχιστον 300 δολάρια.
Η Anita Ko είναι η νέα σχεδιάστρια κοσμημάτων που διαλέγουν οι διάσημοι
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Τέιλορ Σουίφτ θα μπορούσε να φοράει κοσμήματα από οποιονδήποτε σχεδιαστή επιθυμεί. Αλλά τελευταία, φαίνεται να προτιμά την Anita Ko.
Το ίδιο ισχύει και για τις σταρ όπως η Μπίμπερ, η Σίντνεϊ Σουίνι και η Έμιλι Ραταϊκόφσκι.
Θα μπορούσατε να επιλέξετε τα σκουλαρίκια της σχεδιάστριας που ξεκινούν από 700 δολάρια ή ένα κολιέ με διαμάντια για 3.650 δολάρια. Όπως και να έχει, είναι ένας ιδανικός τρόπος για να επιδεικνύεις αθόρυβα την πλούσια, cool-girl ιδιότητά σου.
Οι ρουτίνες περιποίησης της επιδερμίδας θα περιλαμβάνουν προϊόντα Augustinus Bader
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Αν η Βικτόρια Μπέκαμ, η Ναόμι Κάμπελ, η Τζένιφερ Άνιστον και η Μπίμπερ συμφωνούν στην ίδια ενυδατική κρέμα, μπορείτε να συμφωνήσετε και εσείς.
Η Rich Cream είναι ένα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα της Augustinus Bader. Λέγεται ότι είναι ενυδατική, αντιγηραντική και υποστηρίζει την ανανέωση των κυττάρων, και όλα αυτά χάρη σε μια φόρμουλα που αναπτύχθηκε επί τρεις δεκαετίες, αναφέρει η ιστοσελίδα της μάρκας.
Είναι επίσης αδιαμφισβήτητα πολυτελές – τα μπουκάλια των 50ml πωλούνται στη λιανική προς 300 δολάρια και η έκδοση των 100ml κοστίζει 540 δολάρια.
Οι φωτογραφίες iPhone είναι «out» και οι λήψεις με ψηφιακή φωτογραφική μηχανή είναι «in»
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Γιατί κάποιος να κουβαλάει μαζί του μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή όταν έχει ήδη ένα κινητό τηλέφωνο;
Θα μπορούσε να είναι επαγγελματίας φωτογράφος, αλλά το πιο πιθανό είναι να τη χρησιμοποιεί ως ένα ήσυχο σύμβολο κύρους.
Οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές αποδεικνύεται ότι θα βρίσκονται παντού το 2024, ειδικά οι vintage και πολύχρωμες: Μια αναζήτηση στο TikTok για “ροζ φωτογραφική μηχανή” οδηγεί σε βίντεο με περισσότερες από 39,4 εκατομμύρια προβολές.
Αλλά για να συμμετέχετε στην τάση, να είστε προετοιμασμένοι ότι θα πληρώσετε αδρά. Ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στο διαδίκτυο – η Nikon COOLPIX S6900 του 2015 – μπορεί να βρεθεί σε ιστότοπους μεταπώλησης όπως το eBay για πάνω από 200 δολάρια.
Φυσικά, θα μπορούσατε επίσης να επιλέξετε μια νεότερη επιλογή point-and-shoot από τη Nikon, αρκεί να είστε πρόθυμοι να δώσετε τουλάχιστον 480 δολάρια.
Ξεχάστε το Dyson Airwrap. Δείτε την Dyson Gen5outsize
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δεν χρειάζεται να βγείτε και να αγοράσετε μια νέα ηλεκτρική σκούπα φέτος. Ίσως όμως να θέλετε να δείτε το μοντέλο Dyson Gen5outsize.
Όπως και άλλες ηλεκτρικές σκούπες της Dyson, αυτή η συσκευή αξίας 1.049 δολαρίων είναι ασύρματη, διαθέτει λέιζερ που αποκαλύπτει την κρυμμένη βρωμιά και οθόνη που σας ενημερώνει για τον αριθμό των σωματιδίων που μαζεύει.
Αλλά επίσης συγκρατεί 150% περισσότερη σκόνη και βρωμιά, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Dyson, και μπορεί να λειτουργεί για περισσότερες από δύο ώρες χάρη σε δύο μπαταρίες.
Είναι ακριβή, σίγουρα, αλλά είναι επίσης φανταχτερή και εντυπωσιακή. Είναι επίσης βέβαιο ότι θα γίνει ένα οικιακό σύμβολο κύρους.
Η Le Creuset δεν θα φύγει ποτέ από τη μόδα
Αυτή η δημοφιλής μάρκα μαγειρικών σκευών φαίνεται να γίνεται όλο και πιο δημοφιλής κάθε χρόνο.
Ένα σετ από το Costco έγινε viral προς το τέλος του 2023 χάρη στα 157 κομμάτια του και την τιμή των 4.500 δολαρίων. Και ενόψει της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου φέτος, η μάρκα παρουσίασε ένα νέο σετ με πιάτα, τηγάνια και άλλα σε σχήμα καρδιάς.
Οι συλλογές που περιλαμβάνουν το τελευταίο είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στις νεότερες γενιές, οι οποίες προτιμούν την ιδιόρρυθμη, μαξιμαλιστική διακόσμηση και τους ζεστούς, φιλόξενους εσωτερικούς χώρους.
Επειδή η Le Creuset πωλεί τα κομμάτια της σε διάφορα ζεστά χρώματα και διασκεδαστικά σχήματα, έχει γίνει ένα ιδανικό μαγειρικό σκεύος για τους νέους που επενδύουν σε αυτό.
πηγή κεντρικής φωτογραφίας: pluslifehealth.com
Διαβάστε ακόμη
«Καύσιμα» ανάπτυξης 70 δισ. με δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις έως το 2027
Φυσικό αέριο: Κάτω από τα 30 ευρώ στην Ευρώπη παρά τις «αναταράξεις»
Κάθι Γουντ (ARK): Η τιμή του bitcoin θα αγγίξει το $1,5 εκατ. μέχρι το 2030
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ