Το Super Bowl, ο τελικός του αμερικανικού ποδοσφαίρου, αποτελεί το δημοφιλέστερο αθλητικό γεγονός στις ΗΠΑ, καθηλώνοντας εκατομμύρια θεατές κάθε χρόνο.

Η υψηλή τηλεθέαση δημιουργεί έναν έντονο ανταγωνισμό, μεταξύ των επιχειρήσεων για να αποκτήσουν ένα μερίδιο της διαφημιστικής πίτας, με αποτέλεσμα οι τιμές να εκτοξεύονται σε αστρονομικά επίπεδα. Φέτος, οι διαφημιστές ξόδεψαν ακόμη και 7 εκατομμύρια δολάρια για ένα σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων, ελπίζοντας να εκμεταλλευτούν τον τεράστιο αριθμό θεατών που παρακολουθούν το αθλητικό γεγονός της χρονιάς.

Αυτές είναι μερικές από τις διαφημίσεις που ξεχώρισαν στον τελικό του NFL, σύμφωνα με το CNBC.

Dunkin’: Ο Ben Affleck προσπαθεί… αποτυχημένα να βοηθήσει τη σύζυγό του, Jennifer Lopez έχοντας στο πλευρό του, τους Matt Damon και Tom Brady.

BMW: Ο Christopher Walken συναντά τυχαία, διασημότητες, που νομίζουν ότι μπορούν να μιμηθούν την χαρακτηριστική φωνή του.

Google Pixel: Ένα πραγματικά συγκινητικό σποτ για κάποιον με περιορισμένη όραση που χρησιμοποιεί το προϊόν με έναν τρόπο που πραγματικά βελτιώνει τη ζωή του.

T-Mobile: Οι Zach Braff και Donald Faison, πρωταγωνιστές της σειράς Scrubs, καλωσορίζουν στη γειτονιά τους τον Jason Momoa για τις ανάγκες της εταιρείας τηλεπικοινωνιών, T-Mobile.

Cerave: Η δημοφιλής μάρκα περιποίησης δέρματος παρουσίασε μια διαφήμιση με τον ηθοποιό Michael Cera, εκμεταλλευόμενη το χιούμορ γύρω από το επίθετο του, που ταιριάζει απόλυτα με το brand.

Uber Eats: Ο David και η Victoria Beckham προσπαθούν να είναι ειλικρινείς σχετικά με την οικονομική τους κατάσταση σε ένα σποτ για την Uber Eats, με αφορμή το ντοκιμαντέρ τους στο Netflix.

Pringles: Ο Chris Pratt πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση για την Pringles, με το χαρακτηριστικό μουστάκι του.

Temu (PDD Holdings): Ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτρονικού εμπορίου προσπαθεί για δεύτερη συνεχή χρονικά, να εντυπωσιάσει τους Αμερικανούς με μια διαφήμιση, που υπόσχεται «να ψωνίσετε σαν δισεκατομμυριούχος».

 

Διαβάστε ακόμη

Ακραίες διακυμάνσεις και… ασανσέρ (ξανά) το bitcoin (γράφημα)

UniCredit: Αύξηση 16% στα μπόνους μετά τη χρονιά – ρεκόρ – Ποιοι ωφελούνται περισσότερο

Τράπεζα Πειραιώς: Ισχυρή κερδοφορία €800 εκατ. το 2023 – Μείωση 50% στον δείκτη ΝΡΕs

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ