Ο υψηλός ανταγωνισμός που επικρατεί στην κινεζική αγορά καφέ, παρασύρει τα Starbucks σε έναν πόλεμο τιμών, ασχέτως αν δηλώνουν πως θέλουν να αποφύγουν κάτι τέτοιο.
Τα Starbucks φαίνεται να δέχονται αυξανόμενες πιέσεις από τους επενδυτές, εξαιτίας των ασθενέστερων πωλήσεων στις δύο μεγαλύτερες αγορές τους, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα.
Η εταιρεία με έδρα το Σιάτλ βλέπει να μειώνονται οι πωλήσεις της στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, τη στιγμή που ο κύριος ανταγωνιστής της, Luckin Coffee, κατέκτησε την πρώτη θέση στις ετήσιες πωλήσεις για πρώτη φορά το 2023.
Παρ΄όλα αυτά, η διοίκηση της αμερικανικής εταιρείας δηλώνει πεπεισμένη ότι δεν χρειάζεται να προβεί σε έναν αγώνα δρόμου μειώνοντας τις τιμές. «Δεν μας ενδιαφέρει να μπούμε στον πόλεμο τιμών», δήλωσε τον Ιανουάριο η διευθύνουσα σύμβουλος της Starbucks για την Κίνα, Belinda Wong, σύμφωνα με το Reuters.
Στην πραγματικότητα, τα Starbucks διευκόλυναν τους Κινέζους καταναλωτές να αγοράζουν τους πιο συχνά καφέδες με εκπτώσεις 30% ή κουπόνια αγοράς δύο καφέδων στην τιμή του ενός, χωρίς όμως να μειώσουν τις αναγραφόμενες τιμές τους, ολισθαίνοντας έτσι σε ένα καθεστώς αυξημένων εκπτώσεων και έναν πιθανό πόλεμο τιμών.
Διαβάστε ακόμη
Εβδομαδιαίες εκταμιεύσεις επιστροφών φόρων σε δικαιούχους
Γιατί οι Βρετανοί προβλέπουν επιδείνωση της «κρίσης του ελαιόλαδου» στην Ελλάδα
Νέα κόλπα με διπλή έφοδο της εφορίας σε νησιά και τουριστικές περιοχές
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ