Μπορεί τα αντικλεπτικά σε πολλά προϊόντα των σούπερ μάρκετ στο εξωτερικό να έχουν αυξηθεί ιδίως σε βούτυρα και στα μπουκάλια με το ελαιόλαδο, ωστόσο το Νο1 σε κλοπές προϊόν στα σούπερ μάρκετ είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.
Μάλιστα, δεν είναι τυχαίο που τις περισσότερες φορές, τα ξυραφάκια βρίσκονται κλειδωμένα μέσα σε ντουλαπάκια από plexiglass, πλάι στα ταμεία. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει το The Hustle, πρόκειται για το προϊόν το οποίο κλέβουν 2,5 φορές συχνότερα από όλα τα άλλα στα σούπερ μάρκετ.
Οι κλέφτες επιζητούν προϊόντα που εμφανίζουν διαρκή ζήτηση, καθώς το πρώτο πράγμα που περνά από το μυαλό τους είναι εάν μπορούν να το πουλήσουν… Όπως σημειώνει το The Hustle, μπορεί κάποιος να αγοράσει ξυραφάκια online, σε λαϊκές αγορές και σε περίπτερα.
Με δεδομένο το μικρό τους μέγεθος, είναι ένα προϊόν το οποίο ένας κλέφτης μπορεί να κρύψει εύκολα κάτω από την μπλούζα του σε μεγάλες ποσότητες, κάτι που σημαίνει ότι η αξία τους ανά κιλό είναι υψηλή.
Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η Boston Globe είχε γράψει ότι τα ξυραφάκια Mach3 της Gillette ήταν το προϊόν με τη μεγαλύτερη συχνότητα κλοπών σε ΗΠΑ και Ευρώπη.
Και αυτό γιατί εάν ένας καταναλωτής που χρησιμοποιεί το Mach3 δύο φορές την εβδομάδα και αλλάζει ξυραφάκια κάθε πέντε ξυρίσματα, ξοδεύει 66,39 δολάρια τον χρόνο, όπως υπολογίζει το Hustle με βάση την τιμή λιανικής στις ΗΠΑ.
Το βρετανικό Centre for Retail Research υπολογίζει ότι το 5% από όλα τα προϊόντα Mach3 κλέβεται στην Ευρώπη, την ώρα που ο μέσος όρος των κλοπών για όλα τα προϊόντα λιανικής είναι 1,5%-2%.
Διαβάστε ακόμη
Ο Τέλης Μυστακίδης εξαγοράζει την Aegean Baltic Bank
Πώς τα Ιωάννινα κατάφεραν να προσελκύσουν ξένες εταιρείες και εργαζόμενους (pics)
Η κλιματική αλλαγή «κόβει» τα φτερά και στις πεταλούδες
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ