search icon

Διεθνή

Συνεχίζει να «σπάει» τα κοντέρ το φαινόμενο Barbie – Ξεπέρασε τα 400 εκατ. δολάρια σε εισπράξεις

Μαζί με το «Oppenheimer» του Κρίστοφερ Νόλαν που ξεπέρασε τα 200 εκατ. δολάρια, το ρεύμα του «Barbenheimer» μοιάζει ασταμάτητο στις κινηματογραφικές αίθουσες παγκοσμίως

Λίγες ώρες αφότου το «Oppenheimer» του Κρίστοφερ Νόλαν ξεπέρασε τα 200 εκατ. δολάρια στο παγκόσμιο box office, το «Barbie» της Γκρέτα Γκέργουικ γιορτάζει το δικό του σημαντικό ορόσημο: μετά από μόλις έξι ημέρες η ταινία ξεπέρασε τα 400 εκατ. δολάρια.

Αμφότερες οι ταινίες έκαναν μαζί το ντεμπούτο τους στις αίθουσες το περασμένο Σαββατοκύριακο, δημιουργώντας ένα κινηματογραφικό… ρεύμα που οι φάν ονόμασαν «Barbenheimer». Και αποδείχτηκαν λίαν επιτυχημένες διασφαλίζοντας ένα τεράστιο «άνοιγμα» 500 εκατομμυρίων δολαρίων και πλέον παγκοσμίως. Φαίνεται δε, ότι καμία από τις δύο ταινίες δεν πρόκειται να επιβραδύνει σύντομα.

Η Barbie έχει εισπράξει 214 εκατ. δολάρια στο box office των ΗΠΑ μέχρι στιγμής, και άλλα 194 εκατ. δολάρια από τις υπερπόντιες περιοχές, για ένα τρέχον παγκόσμιο box office 408 εκατομμυρίων δολαρίων, ξεπερνώντας και το τελευταίο «Mission: Impossible – Dead Reckoning Part 1».

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρουσίασε μείωση σχεδόν 0% σε σχέση με τα στοιχεία της Δευτέρας. Η ταινία έκανε το ντεμπούτο της με περισσότερα από 350 εκατ. δολάρια παγκοσμίως το Σαββατοκύριακο, ενώ στο εγχώριο box office σημείωσε ρεκόρ 162 εκατ. δολαρίων. Αυτό αποτελεί το μεγαλύτερο Σαββατοκύριακο ανοίγματος της χρονιάς μέχρι στιγμής για φέτος και το μεγαλύτερο Σαββατοκύριακο ανοίγματος για ταινία που σκηνοθέτησε γυναίκα.

Το «Barbenheimer» έφερε τους θεατές πίσω στις αίθουσες σε τεράστιους αριθμούς σε μια εποχή που η κινηματογραφική βιομηχανία δοκιμάζεται λόγω των απεργιών του σωματείου των σεναριογράφων και του σωματείου των ηθοποιών.

Το «Barbie» με πρωταγωνιστές την Μάργκοτ Ρόμπι και τον Ράιαν Γκόσλινγκ, βασίζεται στην εμβληματική σειρά παιχνιδιών της Mattel. Παρόλο που η Mattel ήταν παραγωγός της ταινίας, κοινό και κριτικοί εκτίμησαν τον σατιρικό τόνο που έφερε η Γκέργουικ στην ιστορία, η οποία αγγίζει θέματα καπιταλισμού, ταυτότητας και υπαρξισμού. Το CinemaScore έβαλε βαθμολογία Α και η βαθμολογία 90% στο site Rotten Tomatoes ήταν μόνο δύο από τις ιστοσελίδες που αξιολόγησαν θετικά την ταινία.

Διαβάστε ακόμη 

ΥΠΕΘΟ: «Με ένα άρθρο» επιστρέφουν στο Δημόσιο ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ

ΟΔΔΗΧ: Υπερκαλύφθηκε το ποσό των 6μηνων εντόκων – Στο 3,80% η απόδοση (πίνακας)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version