Μείωση του αριθμού των συνδρομητών της στις ΗΠΑ ανακοίνωσε η Netflix Inc και μάλιστα για πρώτη φορά μετά από οκτώ χρόνια. Αυτό σε συνδυασμό με την ανακοίνωση ότι το νέο της περιεχόμενο στο τρίμηνο δεν ήταν τόσο ελκυστικό όσο αναμενόταν, είχε ως αποτέλεσμα να σημειωθεί «βουτιά» 12% στην τιμή της μετοχή τους Netflix μετασυνεδριακά.
Στα αποτελέσματα β’ τριμήνου η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι δεν πέτυχε τους στόχους για τον αριθμό των νέων συνδρομητών. Σύμφωνα με τους Financial Times, η πλατφόρμα video streaming πρόσθεσε 2,7 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως τους τρεις μήνες που ολοκληρώθηκαν τον Ιούνιο, κάτι που απέχει σημαντικά από τον στόχο των 5 επιπλέον εκατομμυρίων συνδρομητών που είχε θέσει.
Το Netflix ενημέρωσε επίσης ότι έχασε 130.000 συνδρομητές μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες στο διάστημα Απριλίου – Ιουνίου, για πρώτη φορά από το 2011, καθώς οι τιμές των συνδρομών αυξήθηκαν κατά 18% νωρίτερα φέτος.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη β’ τριμήνου διαμορφώθηκαν σε 60 σεντς ανά μετοχή ενώ τα έσοδα έφτασαν τα $4,9 δισ. , έναντι προσδοκιών των αναλυτών για 56 σεντς ανά μετοχή και έσοδα $4,9 δισ.