search icon

Διεθνή

Σε αυτή τη χώρα σαπίζουν δεκάδες χιλιάδες φορτιστές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η χώρα πόνταρε στο δόγμα «χτίσε φορτιστές και τα ηλεκτρικά θα έρθουν», αλλά… έχασε.

epa06189305 A Tesla electric car parks at a charging station in Berlin, Germany, 07 September 2017. German inner-cities suffer under high air pollution caused by nitrogen oxide emissions of Diesel engines. Members of German government agree that banning Diesel cars from driving in German cities should be preferably avoided by finding technical solutions to reduce their pollutant emissions. According to information of German Federal Office for Motor Traffic (Kraftfahrtbundesamt) 34,022 electric cars were registered in Germany on 01 January 2017. German government's target is reaching one million electric cars on German roads by 2020. EPA/ALEXANDER BECHER

Όταν ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας, Yoshihide Suga, ανήγγειλε με θέρμη και σιγουριά πως μέχρι το 2050 η χώρα θα γίνει ανθρακικά ουδέτερη, ελάχιστοι μπορούσαν να προβλέψουν το αδιέξοδο που έμελλε να επέλθει.

Το 2012 η χώρα εγκαινίασε ένα πρόγραμμα επιδοτήσεων ύψους 911 εκ. δολαρίων για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, μέσω της κατασκευής ενός φαραωνικού δικτύου σημείων φόρτισης.

Αντί, όμως, να γίνεται… μάχη για το ποιος θα πρωτοφορτίσει το ηλεκτρικό του, οι φορτιστές σαπίζουν ανεκμετάλλευτοι.

Αυτό διότι η εγκατάσταση χιλιάδων ηλεκτρικών δεν συνοδεύτηκε από αύξηση της ζήτησης για ηλεκτρικά, όπως περίμενε το αρμόδιο όργανο της ιαπωνικής κυβέρνησης.

Σήμερα, το μερίδιο των ηλεκτρικών δεν ξεπερνά το 1%, με αποτέλεσμα να παρατηρείται αναντιστοιχία στον αριθμό φορτιστών και ηλεκτρικών οχημάτων.

Πολλοί θα σκεφτούν πως… δεν θα πάνε χαμένοι, δεδομένου ότι κάποια στιγμή ο αριθμός των ηλεκτρικών που θα κυκλοφορούν στους ιαπωνικούς δρόμους θα πολλαπλασιαστεί.

Κάτι, τέτοιο, όμως δεν ισχύει, καθώς ο μέσος όρος ζωής πολλών σημείων φόρτισης περιορίζεται στα 8 έτη.

Επομένως, είτε πρέπει να υποβληθούν σε κοστοβόρα σέρβις, είτε να αφαιρεθούν.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto

Exit mobile version