Η ιστορία του Σαλβατόρε Φεραγκάμο ξεκινά από την πόλη Μπονίτο της Ιταλίας. Ήταν το ενδέκατο παιδί μιας οικογένειας με συνολικά δεκατέσσερα παιδιά. Πολλά από τα αδέρφια του μετακόμισαν στην Αμερική για ένα καλύτερο μέλλον.
Από πολύ μικρός ο Φεραγκάμο ήξερε ότι ήθελε να γίνει τσαγκάρης και παρά τις αντιρρήσεις του πατέρα του, ο νεαρός πήγαινε κάθε μέρα, στο τσαγκάρικο της γειτονιάς για να μάθει τη τέχνη. Λίγο αργότερα, μετακόμισε και εκείνος στην Αμερική όπου σπούδασε υποδηματοποιία. Σύντομα, κατάφερε να γίνει ένας από τους διασημότερους τσαγκάρηδες στο Χόλυγουντ. Αυτή τη στιγμή, η αξία του διάσημου brand παπουτσιών αποτιμάται σε τουλάχιστον 3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Σε ηλικία 9 ετών έφτιαξε τα πρώτα του παπούτσια
Ο Φεραγκάμο γεννήθηκε το 1898 στην πόλη Μπονίτο της Ιταλίας. Οι γονείς του δούλευαν στα χωράφια για να βγάλουν τα προς το ζην. Όταν ήρθε η ώρα να παντρευτεί η αδερφή του, η οικογένειά του δεν είχε την οικονομική δυνατότητα για να της αγοράσει παπούτσια. Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το therichest, ο Φεραγκάμο έφτιαξε τα πρώτα του παπούτσια σε ηλικία μόλις, 9 ετών. Ήταν τα παπούτσια για τον γάμο της αδερφή του. Δύο χρόνια αργότερα, μετακόμισε στη Νάπολη όπου άνοιξε ένα κατάστημα με υποδήματα.
Πιο συγκεκριμένα, σε ηλικία 17 ετών αποφάσισε να μεταναστεύσει στις Ηνωμένες Πολιτείες για να ζήσει με τα αδέρφια του όπου και σπούδασε. Δημιούργησε μοναδικά παπούτσια για διασημότητες όπως η Σοφία Λόρεν, η Όντρεϊ Χέπμπορν αλλά και η Μέριλιν Μονρόε. Με τις μοναδικές και εντυπωσιακές του δημιουργίες κατάφερε να γίνει ο διασημότερος τσαγκάρης του Χόλυγουντ.
Κομψότητα και καινοτομία
Έχοντας λάβει την απαραίτητη τεχνογνωσία, ο Σαλβατόρε Φεραγκάμο άνοιξε το πρώτο του κατάστημά στην Αμερική αφού έλαβε Αμερικανική υπηκοότητα το 1926. Δημιούργησε το διάσημο brand του Ferra-Gamo Incorporated μεταφέροντας την παραγωγή υποδημάτων στη Φλωρεντία της Ιταλίας. Κατά τη διάρκεια του πολέμου, υπήρξε έλλειψη προμηθειών για τη δημιουργία των προϊόντων του Φεραγκάμο. Χάρη στη δημιουργικότητά του συνέχισε να φτιάχνει παπούτσια από τσόχα, κάνναβη και δέρμα ψαριού.
Το 1946, η εταιρεία του αποφάσισε να επενδύσει στη δημιουργία παιδικών παπουτσιών και κατάφερε να κερδίσει το βραβείο μόδας Neiman Marcus. Μέσα σε δύο χρόνια, το πρώτο διεθνές κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του στη Νέα Υόρκη. Λίγα χρόνια αργότερα και συγκεκριμένα το 1960 ο Σαλβατόρε Φεραγκάμο πεθαίνει. Η γυναίκα του μαζί με τις δύο κόρες του αναλαμβάνουν να συνεχίσουν την οικογενειακή επιχείρηση.
Συνεχής ανάπτυξη
Υπό τη νέα ηγεσία, η αυτοκρατορία που δημιούργησε από το μηδέν ο Φεραγκάμο συνέχισε την ανοδική της πορεία. Τα κέρδη συνεχώς, αυξάνονταν και η διοίκηση του ομίλου αποφάσισε να επεκταθεί και σε νέα μονοπάτια όπως η δημιουργία πολυτελών υφασμάτων, ρολογιών αλλά και γυαλιών. Το 1961 κυκλοφόρησε το πρώτο άρωμα Gilio και σχεδόν, δέκα χρόνια αργότερα, η μάρκα λάνσαρε τα περίφημα φουλάρια της.
Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980, η ιταλική εταιρεία προϊόντων πολυτελείας, άνοιξε καταστήματά σε μερικές από τις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως όπως, η Ιαπωνία, η Κίνα, η Ινδία, το Μεξικό και η Μέση Ανατολή. Το 2011 ήταν μια από τις πιο σημαντικές χρονιές του διάσημου ομίλου καθώς εισήχθη για πρώτη φορά στο Χρηματιστήριο του Μιλάνου. Είναι αλήθεια, πως η πανδημία επέφερε πτώση στις πωλήσεις της εταιρείας το 2020 ωστόσο, μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο το διάσημο brand κατάφερε και πάλι να ορθοποδήσει. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 31,4% το 2021, αγγίζοντας τα 1,27 δισεκατομμύρια δολάρια.
Διαβάστε επίσης
Κρυπτονομίσματα: Η αγορά δείχνει έτοιμη να «ξεσπάσει» έπειτα από 2 δύσκολα χρόνια
Πλαφόν στο ρωσικό αέριο και στα έσοδα ηλεκτροπαραγωγών εισηγείται η Κομισιόν