Σε περικοπή σχεδόν όλων των πιλότων (τουλάχιστον 200) που απασχολούνται σε αεροσκάφη τύπου Boeing στις εταιρείες AirBridgeCargo και Atran προχωρά ο εμπορικός αερομεταφορέας της Ρωσίας Volga-Dnepr, όπως γράφει η εφημερίδα RBK επικαλούμενη δύο πηγές που πρόσκεινται στην εταιρεία.

«Οι πόροι της εταιρείας δεν είναι απεριόριστοι. Η βελτιστοποίηση της αριθμητικής δύναμης του προσωπικού είναι επιβεβλημένο μέτρο.

Αυτή θα γίνει σταδιακά, για να υπάρχει δυνατότητα συντήρησης του στόλου», δήλωσε στην εφημερίδα ο εκπρόσωπος της Volga-Dnepr, του μεγαλύτερου εμπορικού αερομεταφορέα της Ρωσίας.

Μία από τις πηγές της εφημερίδας δήλωσε ότι οι πιλότοι ενημερώθηκαν για τις περικοπές θέσεων στα τέλη Ιουλίου. Ο ακριβής αριθμός των εργαζομένων στην εταιρεία που ενδέχεται να χάσουν τη δουλειά τους παραμένει άγνωστος.

Σύμφωνα με την πηγή της RBK, στις αρχές του 2022 στην AirBridgeCargo απασχολούνταν περισσότεροι από 300 πιλότοι και στην Atran περίπου 110.

Η εταιρεία θα διατηρήσει μόνο μερικά πληρώματα για την περίπτωση που θα λάβει από το υπουργείο Μεταφορών την άδεια για την επιστροφή των αεροσκαφών στις ξένες εταιρείες Leasing.

Στις αρχές Ιουλίου, μερικές αεροπορικές εταιρείες απευθύνθηκαν στο υπουργείο Μεταφορών, ζητώντας να επιστραφούν τα αεροσκάφη στις ξένες εταιρείες Leasing, έγραψε η Kommersant. Σύμφωνα με την εφημερίδα, η εταιρεία AirBridgeCargo σχεδίαζε να επιστρέψει τα 14 από τα 16 εμπορικά αεροσκάφη Boeing 747, που είναι σταθμευμένα στο αεροδρόμιο Σερεμέτιεβο της Μόσχας.

Χθες (9.8.2022) το πρακτορείο Reuters, επικαλούμενο τέσσερις πηγές στον κλάδο των αερομεταφορών, μετέδωσε ότι η ρωσική αεροπορική εταιρεία Aeroflot και άλλες ρωσικές αεροπορικές εταιρείες, άρχισαν να αποσυναρμολογούν ορισμένα αεροσκάφη για να πάρουν ανταλλακτικά, επειδή δεν έχουν τη δυνατότητα να τα αγοράσουν στο εξωτερικό λόγω των κυρώσεων που έχουν επιβληθεί στη Ρωσία μετά την εισβολή της στην Ουκρανία.

Οι ενέργειες των εταιρειών αυτών γίνονται με βάσει τις συστάσεις που έδωσε η κυβέρνηση της Ρωσίας στις αεροπορικές εταιρείες τον Ιούνιο. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, τα αεροσκάφη ξένης παραγωγής θα μπορούν να πετάνε τουλάχιστον έως το 2025.

Διαβάστε ακόμη

Αυτές είναι οι αντικειμενικές αξίες στο project του Ελληνικού

Wall Street: Ισχυρή άνοδος μετά τα στοιχεία για τον πληθωρισμό (upd)

Σχέδια για επιδότηση δανειοληπτών λόγω αύξησης επιτοκίων