Περιορισμούς στον αριθμό των αυτοκινήτων που φτάνουν από άλλες περιοχές της Ρωσίας επέβαλε σήμερα η Βόρεια Οσετία, καθώς η έξοδος ανδρών μετά την ανακοίνωση για μερική επιστράτευση οδήγησε στο να σχηματιστεί μια ουρά 3.000 οχημάτων στη μεθοριακή διάβαση Βέρχνι Λαρς με τη Γεωργία.
Ο κυβερνήτης της Βόρειας Οσετίας, Σεργκέι Μενιάιλο, είπε ότι η απόφαση αυτή ελήφθη αφότου 20.000 άνθρωποι πέρασαν τα σύνορα μέσα σε διάστημα δύο ημερών και πολλοί ακόμη περιμένουν στην ουρά.
«Αν αυτή η ροή συνεχίσει να αυξάνεται, δεν θα καταφέρουμε να διασφαλίσουμε την τάξη και την ασφάλεια», ανέφερε σε ανάρτηση στο Telegram.
🚨 #Russians trying to cross the Russian-#Georgian border pic.twitter.com/Z7Hdtqn5Na
— Breaking News 24/7 (@Worldsource24) September 28, 2022
Σύμφωνα με το Reuters, ο Μενιάιλο είπε ακόμη ότι η απαγόρευση δεν ισχύει για τους μονίμους κατοίκους, τους τουρίστες ή τα οχήματα που έρχονται στη Ρωσία από τη Γεωργία ή την αποσχισθείσα Νότια Οσετία.
Δεκάδες χιλιάδες άνδρες σε ηλικία στράτευσης προσπαθούν να φύγουν από τη Ρωσία, αφότου ο Βλαντίμιρ Πούτιν ανακοίνωσε τη μερική επιστράτευση, την περασμένη εβδομάδα. Η Γεωργία, που επιτρέπει στους Ρώσους πολίτες να παραμείνουν στο έδαφός της για έναν χρόνο χωρίς να διαθέτουν βίζα, είναι ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς.
🇷🇺🇬🇪-Long lines stretching for many kilometers on the Russian-Georgian border.#georgian #russian #russia #news pic.twitter.com/tUwRcQOng4
— F.M NEWS (@fmnewseng) September 27, 2022
Απευθείας πτήσεις από τη Ρωσία στη Γεωργία δεν υπάρχουν, ενώ η ορεινή μεθοριακή διάβαση του Βέρχνι Λαρς είναι η μοναδική εν λειτουργία μεταξύ των δύο χωρών.
Την Τρίτη, οι Αρχές της Βόρειας Οσετίας ανακοίνωσαν ότι συστήνουν ένα προσωρινό στρατολογικό γραφείο στο Βέρχνι Λαρς, που θα εκδίδει φύλλα πορείας στους εφέδρους, για τους οποίους απαγορεύεται η έξοδος από τη Ρωσία με βάση την εντολή επιστράτευσης.
Διαβάστε ακόμη
Γιατί Goldman Sachs και BlackRock αποφεύγουν τις επενδύσεις σε μετοχές (γραφήματα)
Κομισιόν: Η πρόταση για το 8ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας (vid) (upd)
Γερμανία: «Δεν έχουμε λόγο να πιστεύουμε ότι η ζημιά στους Nord Stream προκλήθηκε από φυσικά αίτια»