Πολλές έρευνες υποστηρίζουν πως η πανδημία λειτούργησε ως επιταχυντής στη διεργασία αλλαγής της καταναλωτικής συμπεριφοράς του κοινού σε όλο τον πλανήτη.
Η βασικότερη αλλαγή που παρατηρήθηκε αφορά την σχεδόν καθολική μείωση χρήσης χαρτονομισμάτων και αντίστοιχα την επικράτηση των συναλλαγών με πλαστικό χρήμα ακόμα και για πολύ μικρές αγορές.
Μια ακόμα συνήθεια που φαίνεται να παγιώνεται είναι αυτή των διαδικτυακών αγορών οι οποίες στην Κίνα έχουν αποκτήσει ένα σημαντικό μερίδιο ακόμα και στην αγορά αυτοκινήτου.
Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως οι Κινέζοι δείχνουν να υιοθετούν αυτή την τακτική ακόμα και για την αγορά αυτοκινήτων με εξαψήφια τιμή, όπως είναι για παράδειγμα οι Rolls-Royce.
Σύμφωνα με πληροφορίες που προέρχονται από το εσωτερικό της εταιρίας, η Rolls-Royce τους τελευταίους μήνες πούλησε δεκάδες αυτοκίνητα μέσω της ιδιαίτερα δημοφιλούς – στην Κίνα – πλατφόρμας WeChat.
Πρόκειται για μια εφαρμογή που έχει σαν κύριο αντικείμενο την ανταλλαγή μηνυμάτων, αλλά επιτρέπει μέσω αυτής και την αγορά αγαθών.
Άλλοι καιροί, άλλα (κινεζικά) ήθη…
Διαβάστε περισσότερα στο newsauto