Να αναζητήσουν νέα τράπεζα το συντομότερο δυνατό ζήτησε η Royal Bank of Scotland σε 3.000 πελάτες της υπηρεσιών διεθνών συναλλαγών, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η τράπεζα του Εδιμβούργου ανακοίνωσε στους πελάτες της εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας ότι το σύστημα ελέγχου των λογαριασμών τους, οι υπηρεσίες διαχείρισης μετρητών και οι υπηρεσίες συναλλαγών πιθανότατα δεν θα λειτουργούν από τις 31 Δεκεμβρίου.
Η τράπεζα, ήδη συνεργάζεται με περίπου 7.000 πελάτες σε 32 χώρες τους τελευταίους 18 μήνες, προκειμένου να βρουν εναλλακτικές λύσεις με άλλες τράπεζες, αφού η RBS προσανατολίζεται στις εγχώριες συναλλαγές. Μάλιστα, περισσότεροι από τους μισούς φαίνεται να έχουν ήδη μετακινηθεί σε άλλη τράπεζα.
«Η προθεσμία λήγει σύντομα »τόνισε ο Jerry Pearce, επικεφαλής των υπηρεσιών διεθνών συναλλαγών της RBS.
«Οι περισσότεροι πελάτες έχουν ήδη βρει νέους παρόχους, είτε είναι σε καλό δρόμο για να τους βρουν, αλλά υπάρχουν ακόμα πολλά που πρέπει να γίνουν» πρόσθεσε.