search icon

Διεθνή

Ralph Lauren: Επενδύει στο Metaverse αναζητώντας πελάτες

Επενδύουμε στο metaverse - Θέλουμε να είμαστε εκεί που είναι ο καταναλωτής μας, δηλώνει ο CEO της Ralph Lauren

modelling-is-runway-shows-and-castings-figueras-said-ive-been-the-face-of-ralph-lauren-for-15-years-but-it-doesnt-make-me-a-model

Στροφή τακτικής κάνει ο διευθύνων σύμβουλος της Ralph Lauren Corp, Πατρίς Λουβέ, σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις των καιρών και να προσελκύσει πελάτες νεότερης ηλικίας. Οι νέες κινήσεις του λειτουργούν με γνώμονα αφενός ότι τα φούτερ με κουκούλα, τα γνωστά hoodies, είναι πλέον αποδεκτά στο dressing code του γραφείου, και αφετέρου ότι ο επιχειρηματικός σχεδιασμός μπορεί πλέον να περνά και μέσα από το Metaverse.

Ο Λουβέ περιέγραψε το νέο του όραμα και τις προτεραιότητες του αμερικανικού οίκου μόδας, μιλώντας σε συνέντευξη του στην τηλεοπτική εκπομπή του Bloomberg, Francine Lacqua.

Ερωτηθείς κατά πόσον είναι πλέον αποδεκτό να πηγαίνουμε με hoodies στο γραφείο, ο Λουβέ είπε ότι κάτι τέτοιο εξαρτάται από τον κλάδο στον οποία εργάζεται κανείς: «Στη Ralph Lauren, δεν έχω δει πολλούς ανθρώπους με φούτερ. Αλλά ο Ralph έρχεται μια στο τόσο με ένα διπλό hoodie RL ή ένα Polo hoodie. Αλλά το κάνει να φαίνεται όμορφο, όπως μπορείτε να φανταστείτε».

Ο ίδιος ομολογεί ότι αφιερώνει πολύ χρόνο στη βιωσιμότητα της εταιρείας, υπογραμμίζοντας ότι «διαχρονικότητα και βιωσιμότητα πάνε μαζί».

«Δεν μπορούμε να θέλουμε να είμαστε διαχρονικοί εάν έχουμε εξαντλήσει τους πόρους. Για μένα λοιπόν, η βιωσιμότητα δεν είναι παράπλευρη δραστηριότητα, δεν είναι αντίδραση στην εξωτερική πίεση. Είναι ο πυρήνας του ποιοι είμαστε, τι πρεσβεύουμε. Και σε πολύ μεγάλο βαθμό, πρόκειται για την προστασία του μέλλοντος της επιχείρησής μας.

Επενδύεις ​​στο metaverse

Κληθείς να σχολιάσει την μεγάλη έξαρση που παρατηρείται τελευταία στον κλάδο του metaverse, ο Λουβέ, υπογραμμίζει ότι εκεί εντοπίζονται σημαντικές επενδυτικές ευκαιρίες: «Οι τίτλοι των μέσων ενημέρωσης έχουν προχωρήσει, αλλά ο καταναλωτής όχι, κάτι που είναι πολύ ενδιαφέρον. Επενδύουμε στο metaverse. Θέλουμε να είμαστε εκεί που είναι ο καταναλωτής μας. Και εκεί είναι ο νεότερος πληθυσμός. Εκεί θέλουν να συνεργαστούν με επωνυμίες όπως εμείς. Έχουμε μια συνεργασία με το Fortnite. Υπάρχουν μερικές πολύ καλές μπότες που αναπτύξαμε και με τις οποίες μπορείτε να ντύσετε τον παίκτη σας, αλλά στην πραγματικότητα έχουμε κάνει και μια φυσική εκδοχή τους».

Διαβάστε ακόμη

Συνεχίζεται η μεταβλητότητα στα ομόλογα – Οι αγορές δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη (πίνακες)

Πλειστηριασμοί: Βγαίνουν στο σφυρί τα «απομεινάρια» της ΒΕΛ Ηπείρου (pic)

Ακίνητα: Ποιοι ξένοι ψάχνουν να αγοράσουν στην Αττική – Οι τέσσερις τοπ εθνικότητες

 Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version