Ο Σετ Καπούρ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας γεννητικής τεχνητής νοημοσύνης DataStax, έχει δημιουργήσει λαμπρή καριέρα στη Silicon Valley.

Ο Καπούρ από την Καλκούτα, είναι σήμερα ηγέτης στον τομέα της τεχνολογίας. Ξεκίνησε να εργάζεται στην εταιρεία λογισμικού NeXT του Στιβ Τζομπς το 1986 και στη συνέχεια έγινε διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας διαχείρισης API Apigee, η οποία εξαγοράστηκε από την Google σε μια συμφωνία ύψους 625 εκατομμυρίων δολαρίων το 2016.

Ο Καπούρ δήλωσε ότι η εμπειρία του να παρατηρεί τον Τζομπς έπαιξε ρόλο στη διαμόρφωση του ηγετικού του στυλ. «Μπορώ να αποδώσω ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας μου στα πρώτα δύο ή τρία χρόνια στη NeXT», πρόσθεσε.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συμβουλεύει τους νέους απόφοιτους κολεγίων να αναζητούν ευκαιρίες εργασίας με σπουδαίους ανθρώπους από τους οποίους μπορούν να μάθουν – αντί να κάνουν απλώς αίτηση για να εργαστούν σε εταιρείες μεγάλων ονομάτων.

«Βρείτε έναν τρόπο να κάνετε παρέα με τους κατάλληλους ανθρώπους από πολύ νωρίς στην καριέρα σας», δήλωσε ο Καπούρ στο CNBC Make It.

«Οι τίτλοι, τα χρήματα, όλα αυτά θα έρθουν, επειδή αυτό που θα μάθετε από αυτούς θα σας βοηθήσει να πορευτείτε … Όσο πιο γρήγορα το κάνετε αυτό, τόσο πιο γρήγορα θα έρθει η επιτυχία».

 

«Πληρώστε τους 50.000 δολάρια το χρόνο»

Ο Καπούρ προτείνει ακόμη και να πληρώνετε για να συνεργαστείτε με τους κατάλληλους ανθρώπους, επιμένοντας ότι αυτή η πρώιμη επένδυση θα αποδώσει αργότερα.

«Σε όσους τελειώνουν το κολέγιο συμβουλεύω να βρουν ένα σύνολο ανθρώπων από τους οποίους πιστεύουν ότι μπορούν να μάθουν», δήλωσε ο Καπούρ. «Μην ανησυχείτε για τους τίτλους. Μην ανησυχείτε για την εταιρεία για την οποία εργάζονται. Πείστε τους ότι σας χρειάζονται και στη συνέχεια πληρώστε τους 50.000 δολάρια το χρόνο για να μπορέσετε να εργαστείτε γι’ αυτούς».

«Θα είναι τα καλύτερα 50.000 δολάρια που έχετε ξοδέψει ποτέ στη ζωή σας. Σίγουρα καλύτερα από την πανεπιστημιακή εκπαίδευση που μόλις πληρώσατε», πρόσθεσε.

Ο Καπούρ εξήγησε ότι τα πρώτα χρόνια της καριέρας κάποιου «υπαγορεύουν το μέλλον τους» και ότι οι περισσότεροι νέοι απορροφώνται υπερβολικά από το brand name για το οποίο εργάζονται.

«Οι άνθρωποι λένε: «Ω, δούλεψα στην Google» ή «δούλεψα στην AWS». Το θέμα είναι με ποιους δουλέψατε και τι μάθατε από αυτούς. Αυτό θα σας βάλει στη σωστή πορεία», δήλωσε.

Διαβάστε ακόμη:

Société Générale: Γιατί επιλέγει τις τράπεζες από τις ευρωπαϊκές μετοχές (γραφήματα)

Ευάγγελος Μυτιληναίος: Υψηλότερο το ενεργειακό κόστος στην Ευρώπη – Δημιουργεί άνισους όρους ανταγωνισμού

Παραλίες: Ξεκίνησαν από τη Χαλκιδική οι πρώτοι έλεγχοι με drones – Οι ποινές που προβλέπονται

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ