Ο πρίγκιπας Χάρι και η Μέγκαν Μαρκλ σχεδιάζουν να αναλάβουν το ρόλο των εκτελεστικών παραγωγών σε δύο νέες σειρές του Netflix.
Ειδικότερα, η ανακοίνωση της Netflix αποκάλυψε την έναρξη της παραγωγής δύο νέων εκπομπών, με τη συμμετοχή του Δούκα και της Δούκισσας του Σάσεξ. Η πρώτη σειρά, την οποία θα επιμελείται η ίδια η Μέγκαν, αναμένεται να εξερευνήσει θέματα όπως η γαστρονομία, η κηπουρική, η ψυχαγωγία και η φιλία. Η δεύτερη σειρά θα εστιάζει στο επαγγελματικό πόλο, με έμφαση στο US Open Polo Championship στη Φλόριντα.
Οι εν λόγω παραγωγές αποτελούν μέρος της συμφωνίας, που υπέγραψε το ζευγάρι με την πλατφόρμα streaming το 2020, με αναφερόμενη αξία περίπου στα 100 εκατομμύρια δολάρια. Παρά την επιτυχία του ντοκιμαντέρ «Harry and Meghan», που αναδείχθηκε ως μία από τις πιο επιτυχημένες νέες σειρές της Netflix, η συνεργασία τους είχε αρκετές δυσκολίες.
Το «Pearl», μια κινούμενη σειρά για παιδιά που ετοίμαζε η Μέγκαν μέσω της εταιρείας της, Archewell Productions, αποσύρθηκε από τη Netflix πριν καν κυκλοφορήσει. Επιπλέον, δύο άλλες σειρές ντοκιμαντέρ, που παρήγαγε το ζευγάρι, «Heart of Invictus» και «Live to Lead», δεν κατάφεραν να κερδίσουν την προσοχή του κοινού. Σύμφωνα μάλιστα, με τα όσα αναφέρει το BusinessInsider, η Netflix απέρριψε τουλάχιστον δύο ιδέες για τηλεοπτικές εκπομπές από τη Μέγκαν και τον Χάρι.
Το μέλλον τους στην πλατφόρμα εξακολουθεί να είναι αβέβαιο, ωστόσο η διάσημη εταιρεία δεν φαίνεται να είναι έτοιμη να εγκαταλείψει την προσπάθεια να αξιοποιήσει το κύρος και τη φήμη τους. Αντίθετα, η Spotify έχει ήδη, ολοκληρώσει τη συνεργασία της με την οικογένεια.
Παρά τις δοκιμασίες και τις δυσκολίες τους, η εταιρεία παραγωγής του διάσημου ζευγαριού Archewell Productions συνεχίζει να υπάρχει. Η Μέγκαν ετοιμάζει κάποια είδους επιχειρηματική επέκταση με το όνομα American Riviera Orchard που, μέχρι στιγμής, είναι κυρίως μια ιστοσελίδα και ένας λογαριασμός στο Instagram.
Έχει υποβάλει αρκετές αιτήσεις εμπορικού σήματος που υποδεικνύουν ότι μπορεί να σχεδιάζει να εισέλθει στον χώρο της περιποίησης του δέρματος, των καλλυντικών, των χαλιών γιόγκα και των αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα. Η πρώην ηθοποιός έχει εμπειρία στον τομέα του lifestyle αφού διατηρούσε ένα ιστολόγιο με το όνομα The TIG. Αυτή την εβδομάδα, η εταιρεία κυκλοφόρησε το πρώτο της προϊόν – 50 βαζάκια μαρμελάδας που απεστάλησαν στους φίλους της Μέγκαν – ίσως, και να αποκαλύψει την συνταγή στο νέο της show στο Netflix.
Διαβάστε ακόμη
Μητσοτάκης στο υπουργικό: Μπόνους 15% στους δημοσίους υπαλλήλους που πετυχαίνουν τους στόχους
Νέα αύξηση για τον πληθωρισμό στη Γερμανία – Ενα ακόμη «αγκάθι» για την ΕΚΤ
ΕΨΑ: Στη SMERC του Νίκου Καραμούζη το ποσοστό της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ