Τελικά το fast food είναι «είδος διατροφής» ή μία πολύ επικερδής βιομηχανία φαγητών εξαιρετικά επικίνδυνων για την υγεία μας;
Από την παγκόσμια αγορά μπορούμε όμως ν’ αντιληφθούμε πως οι επιχειρήσεις των εστιατορίων fast food δεν είναι κάτι που μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Πρόκειται για επιχειρηματικό κλάδο σε συνεχή ανάπτυξη και με τζίρο που αγγίζει αστρονομικά ποσά.
Η Entrepreneur.com συνέταξε πρόσφατα μια λίστα με τις κορυφαίες εταιρείες franchises στον κόσμο.
Δείτε παρακάτω 10 από τις κορυφαίες αλυσίδες fast-food στον κόσμο
10. Cinnabon
Αριθμός των franchises / Co .: 1.245
Κόστος για να ανοίξετε ένα franchise: 180.100 – 385.500 δολ.
Πολλοί πιστεύουν ότι το Cinnabon έχει τα καλύτερα ρολά κανέλας στον κόσμο. Η εταιρεία εμπορεύεται το προϊόν της ως «απόδραση» από την πραγματικότητα και επικεντρώνεται πραγματικά στην εξυπηρέτηση του πελάτη, η οποία ενθαρρύνει την εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα και την ανάπτυξη.
9. Krispy Kreme Doughnut
Αριθμός των franchises / Co .: 890
Κόστος για να ανοίξετε ένα franchise: 275.000- 1,9 εκατ. δολ.
Το Krispy Kreme προσφέρει στους ανθρώπους την ευκαιρία να κάνουν franchise εντός των ΗΠΑ ή σε διεθνές επίπεδο. Η μάρκα είναι αναγνωρίσιμη σε όλο τον κόσμο και η εταιρεία παρέχει στους δικαιοδόχους της, εκτεταμένη εκπαίδευση πριν από το άνοιγμα του καταστήματος.
8. Dunkin’ Donuts
Αριθμός των franchises / Co .: 11.310
Κόστος για να ανοίξετε ένα franchise: 216.100 – 1,5 εκατ. δολ.
Τα Dunkin ‘Donuts είναι μια άλλη εταιρεία που είναι διάσημη σε όλο τον κόσμο. Είναι ένα από τα πιο πετυχημένα franchises καφέ.
7. Baskin-Robbins
Αριθμός των franchises / Co .: 7.546
Κόστος για να ανοίξετε ένα franchise: 102.900 – 388.600 δολ.
Η Baskin-Robbins έχει περίπου 7.300 καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Κατευθύνει τις προσπάθειές της στην προώθηση σταθερών σχέσεων με τους δικαιοδόχους της. «Η Baskin-Robbins παρέχει ισχυρή εκπαίδευση και επιχειρησιακή υποστήριξη, οι οποίες επηρέασαν θετικά την κερδοφορία μου», γράφει ο Chassidy Peters, ένας ιδιοκτήτης franchisee δύο καταστημάτων, στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
6. Papa John’s Πίτσα
Αριθμός των franchises / Co .: 3.924
Κόστος για να ανοίξετε ένα franchise: 129.900 – 844.200 δολ.
Το Papa John’s σχεδιάζει διεθνή επέκταση, η οποία προσελκύει επιχειρηματίες. Η επιχείρηση αναφέρει ισχυρές πωλήσεις τον τελευταίο καιρό, γεγονός που φέρνει συνεχώς επενδυτές στην εταιρεία.
5. McDonald’s
Αριθμός των franchises / Co .: 29.544
Κόστος για να ανοίξετε ένα franchise: 1 εκατ. – 2,3 εκατ. δολ.
Τα McDonald ‘s είναι μια από τις πιο δημοφιλείς αλυσίδες fast-food στον κόσμο. Η εκτεταμένη εκπαίδευση και υποστήριξη από την εταιρεία, φέρνει πολλούς δικαιοδόχους που αναζητούν να γίνουν μέρος της δυναστείας.
4. KFC
Αριθμός των franchises / Co .: 13.846
Κόστος για να ανοίξετε ένα franchise: 1,3 εκατ. – 2,5 εκατ. δολ.
Όπως η McDonald ‘s έτσι και η KFC είναι μια παγκοσμίου φήμης εταιρεία. Πρόσφατα, η αλυσίδα ανανέωσε το μενού της και επεκτάθηκε, βοηθώντας την να κερδίσει την αφθονία της προσοχής των μέσων ενημέρωσης. Αυτό προσέλκυσε και νέους επιχειρηματίες στην εταιρεία.
3. Auntie Anne’s – Στριφτά μαλακά πρέτσελ
Αριθμός των franchises / Co .: 1.598
Κόστος για να ανοίξετε ένα franchise: 194.900 – 367.600 δολ.
Η Auntie Anne’s είναι τόσο δημοφιλής, όπου ακόμη και αστέρια όπως ο Shaquille O’Neal έχουν franchise της εταιρείας. Η παγκόσμια αλυσίδα πρέτσελ είναι μοναδική, από την άποψη ότι δεν υπάρχουν άλλες αλυσίδες που παράγουν αυτό το προϊόν σε τόσο μεγάλο όγκο.
2. Pizza Hut
Αριθμός των franchises / Co .: 12.956
Κόστος για να ανοίξετε ένα franchise: 297.000 – 2,1 εκατ. δολ.
Η βιομηχανία πίτσας είναι προσοδοφόρα και οι επενδυτές μπορούν να εμπιστεύονται σεβαστές εταιρείες όπως η Pizza Hut για να συνεργαστούν. Η αναγνωρίσιμη αλυσίδα έχει μια ισχυρή δομή υποστήριξης για τη δικαιόχρηση για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες της να «τρέξουν» με επιτυχία τα καταστήματά τους.
1. Subway
Αριθμός των franchises / Co .: 42.227
Κόστος για να ανοίξετε ένα franchise: 116.600 – 263.200 δολ.
Παρά την πρόσφατη διαμάχη γύρω από το εμπορικό σήμα, η αλυσίδα παραμένει μία από τις κορυφαίες παγκόσμιες αλυσίδες σάντουιτς. Η εταιρεία άρχισε να φτιάχνει το μενού της υγιέστερο κατά τα τελευταία έτη, γεγονός που προσέλκυσε πελάτες. Επεκτείνεται σε παγκόσμιο επίπεδο και πολλοί φαίνονται να είναι μέρος αυτής της επέκτασης.