Γνωρίστε τους TikTokers που προσπαθούν να σας βοηθήσουν στην επαγγελματική σας πορεία παρέχοντας συμβουλές για το πώς να συντάξετε ένα βιογραφικό ή να διαπραγματευτείτε μια προαγωγή ή αύξηση μισθού.
Το TikTok μπορεί να φαίνεται απίθανο μέρος για να αναζητήσετε συμβουλές σχετικά με τη σταδιοδρομία, όμως οι δημιουργοί περιεχομένου που ειδικεύονται σε αυτόν τον τομέα βρίσκουν όλο και περισσότερο κοινό. Το hashtag #careertok έχει σχεδόν δύο δισεκατομμύρια προβολές στην πλατφόρμα, ενώ το #corporate έχει περίπου 11 δισεκατομμύρια, αντίστοιχα. Μπορείτε να βρείτε από χιουμοριστικές στιχομυθίες άβολων επαγγελματικών στιγμών μέχρι πρακτικές συμβουλές από έμπειρους επαγγελματίες.
Ο Κρις Γουίλιαμ, πρώην αντιπρόεδρος ανθρώπινου δυναμικού της Microsoft, είναι σύμβουλος για θέματα καριέρας που έχει βρει ακολούθους στην πλατφόρμα. «Όταν αποχώρησα από τη Microsoft πριν από αρκετά χρόνια, άρχισα να προσφέρω συμβουλευτικές υπηρεσίες και συνειδητοποίησα ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για πληροφορίες σχετικά με τον προσανατολισμό της καριέρας και την προοδευτική πορεία στον επαγγελματικό χώρο», δήλωσε ο Γουίλιαμ στο Euronews Next.
Αφού δοκίμασε το blogging και το podcasting, ο Γουίλιαμ αποφάσισε να δημιουργήσει έναν λογαριασμό στο TikTok κατά τη διάρκεια της πανδημίας, και ξεκίνησε να δημιουργεί περιεχόμενο με επαγγελματικές συμβουλές. Πλέον, έχει πάνω από 225.000 ακόλουθους, και το βίντεο του «το HR δεν είναι φίλος σου» έχει προβληθεί πάνω από δύο εκατομμύρια φορές.
Ο Γουίλιαμ δεν είναι ο μόνος επαγγελματίας που απευθύνεται στο TikTok για να μοιραστεί επαγγελματικές συμβουλές. Η Γαλλίδα δημιουργός περιεχομένου, Καρίν Τριουλιέρ, γνωστή στο TikTok ως Career Kueen, δημιούργησε το λογαριασμό της κατά τη διάρκεια του lockdown για να προσφέρει συμβουλές σε όσους έχασαν τη δουλειά τους. Εκτός από αυτήν, η Μαρί Κριστίν Καμενί, 26χρονη σύμβουλος γνωστή ως @lajobsetteuse στο TikTok, άρχισε να ασχολείται επαγγελματικά με την πλατφόρμα.
Οι δημιουργοί περιεχομένου χρησιμοποιούν διάφορες τεχνικές για τη δημιουργία των βίντεο τους. Ο Γουίλιαμ, για παράδειγμα, αναφέρει ότι τα TikToks του απαιτούν τη δημιουργία σεναρίου και επιμέλεια περιεχομένου πριν από την καταγραφή τους. Η αλληλεπίδραση με το κοινό τους παρέχει χρήσιμα στοιχεία σχετικά με τις επικρατούσες τάσεις στην παγκόσμια εργασιακή κουλτούρα. Οι δημιουργοί αναγνωρίζουν ότι το TikTok δεν αποτελεί μόνο ένα μέσο για να παρέχουν συμβουλές, αλλά επίσης έναν τρόπο να μάθουν από τους άλλους. Η συνεχής αλληλεπίδραση με την κοινότητα τους επιτρέπει να προσαρμόζονται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού τους.
Διαβάστε ακόμη
Δεξαμενόπλοια: Η κρίση στη Μέση Ανατολή έχει οδηγήσει σε αυξήσεις ναύλων και τιμών των καυσίμων
ΕΚΤ: «Πράσινο» άνοιγμα για…χάρη της κλιματικής αλλαγής
Πτώση για τη μετοχή της Novartis – Αδύναμες οι πωλήσεις του φαρμάκου Pluvicto για τον καρκίνο
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ