Περισσότερα από 430 εκατ. δολάρια έχασε μέσα σε τρεις μήνες ο μεγαλοεπενδυτής Μπιλ Άκμαν, ο οποίος είδε το στοίχημα στη Netflix όχι μόνο να μην βγαίνει, αλλά και να τον ζημιώνει σημαντικά.
Το fund του Άκμαν, Pershing Square Capital Management, ανακοίνωσε την Τετάρτη την πώληση του μεριδίου μετοχών που διατηρούσε στη δημοφιλή εταιρεία streaming. Την ίδια ημέρα, η μετοχή στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης κατακρημνίστηκε στο -35% και τα 226 δολάρια, εξαιτίας της απροσδόκητης μείωσης των συνδρομητών στο α’ τρίμηνο του 2022.
Σύμφωνα με στοιχεία του CNBC, ο Άκμαν εισήλθε στο μετοχικό κεφάλαιο της Netflix στις 26 Ιανουαρίου, αποκτώντας περισσότερες από 3,1 εκατ. μετοχές. Μέχρι και τις 20 Απριλίου, ημερομηνία πώλησης των συγκεκριμένων μετοχών, η χασούρα για τον μεγαλο-επενδυτή είχε φθάσει τα 435 εκατ. δολάρια.
Και δεν ήταν μόνο η χθεσινή «βουτιά». Η μετοχή είχε πάρει την κατιούσα εδώ και αρκετές εβδομάδες, καθώς η ανησυχία για τη μείωση των συνδρομητών και την επιβράδυνση της ανάπτυξης είχαν ήδη θορυβήσει τη Wall Street.
Aς σημειωθεί ότι η μετοχή της Netflix εκτοξεύθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ έφθασε στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών μόλις τον περασμένο Νοέμβριο, όταν και διπλασιάστηκε σε σχέση με το 2020. Ωστόσο, μέσα στο 2022, μετράει σωρευτική βουτιά άνω του 60%.
Η Netflix δεν αποτέλεσε το πρώτο αποτυχημένο στοίχημα του δισεκατομμυριούχου. Το ίδιο συνέβη και με το σορτάρισμα στη μετοχή της Herbalife, αλλά και στην επένδυση στη Valeant Pharmaceuticals International. Παρ’ όλα αυτά, ο Άκμαν εξακολουθεί να θεωρείται ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους του πλανήτη, με περιουσία 3,2 δισ. δολαρίων.
Υπενθυμίζεται ότι την Τετάρτη η διοίκηση της Netflix ανακοίνωσε την απώλεια 200.000 συνδρομητών κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου -η πρώτη μείωση μετά από μία 10ετία. «Η αύξηση εσόδων μας έχει επιβραδυνθεί σημαντικά» ανέφερε η εταιρεία. «Ο μεγάλος αριθμός νοικοκυριών που μοιράζονται λογαριασμούς, σε συνδυασμό με τον ανταγωνισμό, δημιουργεί εμπόδια στην αύξηση των εσόδων».
Σ’ αυτό το πλαίσιο, ο διευθύνων σύμβουλος Ριντ Χέιστινγκς επεσήμανε ότι η εταιρεία αναζητάει τρόπους προσέλκυσης νέων συνδρομητών, προσφέροντας χαμηλότερες τιμές, μέσω της υποστήριξης από διαφημίσεις. Η προσθήκη διαφημίσεων θα δίνεται ως option στους χρήστες, οι οποίοι επιθυμούν να έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα με χαμηλότερες τιμές.
Διαβάστε επίσης:
Τα (πιο) φρέσκα γκάλοπ, οι «δερβίσηδες» της Σκιάθου, τα παιδιά του Γουάτσα και το deal του Κομάρεκ