Η PDD Holdings η μητρική εταιρεία της Temu αναδείχθηκε, ως η πιο πολύτιμη εταιρεία στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα.
Την περασμένη Τετάρτη, η PDD ανέφερε εξαιρετικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο, οδηγώντας τη μετοχή της σε άνοδο έως και 7,5%. Ταυτόχρονα, κατάφερε να ξεπεράσει σε όρους κεφαλαιοποίησής την ανταγωνίστρια εταιρεία, Alibaba Group. Οι μετοχές της PDD έχουν υπερδιπλασιαστεί σε αξία τον τελευταίο χρόνο, σημειώνοντας άνοδο 109%, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.
Η PDD, η οποία είναι ιδιοκτήτρια και της κινεζικής εφαρμογής αγορών Pinduoduo, έχει κεφαλαιοποίηση περίπου ύψους 208 δισεκατομμυρίων δολαρίων, συγκριτικά με τα 196 δισεκατομμύρια δολάρια της Alibaba. Η JD.com βρίσκεται στην τρίτη θέση με κεφαλαιοποίηση που αγγίζει τα 48 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το CNBC.
Προοπτικές κερδοφορίας και ανταγωνισμός
Η Morningstar ανέφερε την Πέμπτη, ότι η κερδοφορία της Temu θα βελτιωθεί ταχύτερα από ό,τι είχε εκτιμηθεί προηγουμένως, λόγω της εισαγωγής του μοντέλου μισής προμήθειας, στο οποίο τα κόστη των logistics θα βαρύνουν τους εμπόρους. Η αναλύτρια της Morningstar, Τσέλσι Ταμ, πρόσθεσε, ότι η πλατφόρμα της PDD στην Κίνα θα μπορέσει να υπερασπιστεί τη θέση της, λόγω της ισχυρής αντίληψης των καταναλωτών για την αξία που προσφέρει. Η Morningstar τοποθετεί την PDD στην κορυφή των προτιμήσεών της, με την JD.com και την Alibaba να ακολουθούν σε δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Η Goldman Sachs την Παρασκευή αναβάθμισε την αξιολόγηση της PDD σε buy από neutral, επισημαίνοντας τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη των εσόδων από διαφημίσεις το πρώτο τρίμηνο, καθώς και τις δυνατότητες του Temu. Ο αναλυτής της Goldman Sachs, Ρόνταλντ Κέουνγκ, δήλωσε, ότι η αναβάθμιση βασίζεται στις δυνατότητες της εταιρείας στον τομέα της adtech, σε συνδυασμό με τους ανταγωνιστικούς προμηθευτές και τις αλυσίδες εφοδιασμού της Κίνας.
Εντυπωσιακά αποτελέσματα
Σύμφωνα με την PDD, το καθαρό εισόδημα για τους μετόχους της το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκε κατά 246% στα 3,87 δισεκατομμύρια δολάρια (27,99 δισεκατομμύρια κινεζικά γουάν) σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ξεπερνώντας κατά πολύ την εκτίμηση της LSEG των 12,86 δισεκατομμυρίων γουάν.
Τα έσοδα από τις υπηρεσίες συναλλαγών, γνωστά και ως τέλη εμπόρων, ανήλθαν σε 6,14 δισεκατομμύρια δολάρια, μια αύξηση 327% από το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους. Αντίθετα, η Alibaba ανέφερε ότι το καθαρό εισόδημα για τους μετόχους της το πρώτο τρίμηνο μειώθηκε κατά 86% στα 3,3 δισεκατομμύρια γουάν σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Επέκταση στο εξωτερικό
Η πρώτη σημαντική προσπάθεια της PDD για επέκταση στο εξωτερικό έγινε με την Temu τον Σεπτέμβριο του 2022, της οποίας η δημοτικότητα εκτοξεύθηκε κατακόρυφα, μετά από τη διαφήμιση της στο Super Bowl το 2023, με την οποία προσκαλούσε τους πελάτες να κάνουν αγορές «σαν δισεκατομμυριούχοι».
Η Temu έχει επεκταθεί επιθετικά στις Η.Π.Α., την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Ισπανία, καθώς και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η BofA σε αναφορά της νωρίτερα αυτόν τον μήνα ανέφερε ότι η Temu, το TikTok και το AliExpress «εκμεταλλεύονται την εμπειρία» των μητρικών και αδελφών εταιρειών τους, προσθέτοντας ότι θεωρεί την Temu «σχετικά καλύτερα τοποθετημένη» από τις υπόλοιπες.
Διαβάστε ακόμη
Fed: Χαμηλές οι προοπτικές ταχείας μείωσης των επιτοκίων μετά και τα νέα πληθωριστικά στοιχεία
Ρολάν Γκαρός: Το τουρνουά που μοιράζει 53,5 εκατ. ευρώ
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ