Η ζωή της είναι περισσότερο γνωστή μέσα από το διάσημο σόου «Keeping Up With The Kardashians» αλλά η ενασχόλησή της με το χώρο των καλλυντικών την έκανε πραγματικά διάσημη και πάμπλουτη. Ο λόγος για την Κάιλι Τζένερ που πριν από μερικά χρόνια, δημιούργησε την πρώτη δική της εταιρεία με καλλυντικά, την Kylie Cosmetics, χάρη στην επιτυχία της οποίας έγινε πάμπλουτη!
Η σταρ του «Keeping Up with the Kardashians» κερδίζει περίπου 4,5 εκατομμύρια δολάρια ανά σεζόν από την εκπομπή. Η Κάιλι είναι επίσης μία από τις πιο γνωστές γυναίκες διασημότητες που ακολουθούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και χρεώνει περίπου 1,2 εκατομμύρια δολάρια για χορηγούμενες αναρτήσεις από brands. Τα vlogs της με θέμα το μακιγιάζ στο YouTube και τα real-life bytes είναι εξαιρετικά δημοφιλή στη νεότερη γενιά. Υπολογίζεται ότι κερδίζει από 8.000 έως 127,6.000 δολάρια μέσω του καναλιού της, σύμφωνα με το therichest.com.
Το 2019, το περιοδικό Forbes ανέφερε ψευδώς ότι η περιουσία της Κάιλι Τζέννερ είχε εκτοξευθεί στα ύψη από τότε που πούλησε την εταιρεία καλλυντικών της στην Coty έναντι 600 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την τη νεότερη δισεκατομμυριούχο της δεκαετίας. Ωστόσο, διαψεύδοντας αργότερα τους ισχυρισμούς του, το οικονομικό περιοδικό ανέφερε ότι η μεγιστάνας της ομορφιάς είχε κερδίσει περίπου 177 εκατομμύρια δολάρια και όχι 360 εκατομμύρια δολάρια κέρδη από τη συμφωνία. Έτσι, η τρέχουσα περιουσία της εκτιμάται στα 750 εκατομμύρια δολάρια.
8. Kylie Cosmetics
Η Κάιλι Τζέννερ έγινε μια επιτυχημένη μεγιστάνας της ομορφιάς λανσάροντας τη μάρκα της, Kylie Cosmetics, σε μια συμφωνία συνεργασίας με τη Seed Beauty το 2015. Επενδύοντας στην τάση των lip kit με μόλις 250.000 δολάρια από τις εμφανίσεις της ως μοντέλο, έχτισε μια τεράστια αυτοκρατορία 800 εκατομμυρίων δολαρίων. Σύμφωνα με το Cheat Sheet, η Kylie Cosmetics έκανε το ντεμπούτο της με μόλις 15.000 lip kits που πωλούνταν προς 29 δολάρια το καθένα. Έκτοτε, η μάρκα έχει πουλήσει μόνο μακιγιάζ αξίας άνω των 630 εκατομμυρίων δολαρίων. Συμπεριλαμβανομένων των 330 εκατομμυρίων δολαρίων που εκτιμάται ότι καταγράφηκαν το 2017. Το 2019 υπέγραψε μια επικερδή συμφωνία με την παγκόσμια εταιρεία ομορφιάς Coty. Η μάρκα απέκτησε το 51% της ιδιοκτησίας, ενώ η Τζένερ διατήρησε το άλλο μισό κερδίζοντας περίπου 600 εκατομμύρια δολάρια.
7. Reality TV
Σύμφωνα με το Stylecaster, η Κάιλι πήρε το μερίδιό της από 4,5 έως 5 εκατομμύρια δολάρια ανά σεζόν του «Keeping up with the Kardashians». Στο spin-off The Kardashians για το Hulu, αναφέρεται ως παραγωγός μαζί με την αδελφή της Κένταλ Τζέννερ. Το τελευταίο ριάλιτι της αποφέρει περίπου 7,5 έως 8,3 εκατομμύρια δολάρια ανά σεζόν. Εκτός από αυτά τα δύο ριάλιτι, πρωταγωνίστησε επίσης σε μια spin-off σειρά με τίτλο «Life of Kylie» που έκανε το ντεμπούτο της το 2017.
6. Δουλειές ως μοντέλο
Η Κάιλι μπήκε στο προσκήνιο με μια ακμάζουσα καριέρα στο μόντελινγκ και έκανε το ντεμπούτο της με τη σειρά «Crush Your Style» της Sears. Έκτοτε, έχει εμφανιστεί σε φωτογραφήσεις για το «OK! Magazine», την «Teen Vogue» και τον φωτογράφο Νικ Σαγκλίμπενι. Έχει υπάρξει επίσης μοντέλο για το «Abby Dawn Runway» της Avril Lavigne το 2011 για την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης. Τελικά συνειδητοποίησε ότι το μόντελινγκ δεν της ταίριαζε και λάνσαρε τη σειρά μακιγιάζ Kylie Cosmetics αξίας ενός εκατομμυρίου δολαρίων από τα ημερομίσθιά της στο μόντελινγκ.
5. Προωθήσεις μάρκας
Η Κάιλι είναι η δεύτερη γυναίκα influencer με τους περισσότερους κόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο και μέσω της διαδικτυακής της παρουσίας προωθεί τα πάντα, από μόδα μέχρι προϊόντα περιποίησης ομορφιάς. Σύμφωνα με το BBC, υπολογίζεται ότι κερδίζει 1,2 εκατομμύρια δολάρια ανά ανάρτηση στο Instagram, γεγονός που την καθιστά μία από τις πιο ακριβοπληρωμένες διασημότητες στην πλατφόρμα.
4. Κανάλι στο YouTube
Σύμφωνα με το The Things, η μεγιστάνας της ομορφιάς επένδυσε σε ένα κανάλι στο YouTube για να προωθήσει τις μάρκες ομορφιάς της. Το 2015 άρχισε να κάνει vlogging και να δημοσιεύει συμβουλές ομορφιάς για εκατομμύρια ακόλουθους. Οι ενημερώσεις της για τη ζωή της συγκεντρώνουν εκατομμύρια προβολές και το κανάλι κερδίζει περίπου 8.000 – 127,9 χιλιάδες δολάρια ετησίως.
3. Επιχειρηματικές επενδύσεις εκτός της Kylie Cosmetics
Η 21χρονη επιχειρηματίας εγκαινίασε το νεότερο επιχειρηματικό της εγχείρημα, «Kylie Skin», στις 22 Μαΐου 2019, με έξι βασικά προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας. Η σειρά ομορφιάς είχε τιμή κάτω των 30 δολαρίων και περιελάμβανε αφρώδες πλύσιμο προσώπου, scrub προσώπου με καρύδια, τονωτικό με γάλα βανίλιας, ενυδατική κρέμα προσώπου, ορό βιταμίνης C και κρέμα ματιών. Αφού εξαργύρωσε τα κέρδη από τη σειρά περιποίησης δέρματος, η Τζένερ παρουσίασε ένα πολυτελές brand μαγιό «Kylie Swim» τον Αύγουστο του 2021. Στόχος της ήταν να κυριαρχήσει στην αγορά μαγιό με γυαλιά κολύμβησης του εμπορικού σήματος, lounge μαγιό, cover-ups, υποδήματα, πετσέτες και κουβέρτες εξωτερικού χώρου. Αργότερα επέκτεινε την επιχείρησή της σε βρεφικά ρούχα και προϊόντα με το λανσάρισμα του «Kylie Baby» τον Σεπτέμβριο του 2021.
2. Συνεργασία με τις αδελφές Kardashian
Η Κάιλι και η Κένταλ έγιναν συγγραφείς ενός μυθιστόρηματος επιστημονικής φαντασίας, το «Rebels: City of Indra», το 2014. Από τότε, το βιβλίο έχει πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο αντίτυπα. Οι αδελφές Τζένερ λάνσαραν επίσης τη σειρά ομορφιάς από τη συνεργασία τους «Kendall x Kylie» το 2020. Η σειρά μακιγιάζ ομορφιάς αποτόλμησε νέα προϊόντα το 2022 με την επωνυμία «Kendall x Kylie 2.0».
1. Η εφαρμογή Kylie Jenner
Η Κάιλι λάνσαρε μια προσωπική εφαρμογή για τους θαυμαστές της το 2015, αμέσως μετά το λανσάρισμα της Kylie Cosmetics. Υπολογίζεται ότι 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι κατέβασαν την εφαρμογή της Κάιλι τις πρώτες πέντε ημέρες από την κυκλοφορία της εφαρμογής. Η μηνιαία συνδρομή κοστίζει 2,99 δολάρια και η εφαρμογή παρουσιάζει τον τρόπο ζωής της διάσημης επιχειρηματία από κοντά. Ωστόσο, μετά από μια επιτυχημένη πορεία, η εφαρμογή έκλεισε το 2019.
Διαβάστε ακόμη
Ανδρέας Βρεττός: Ποιος είναι ο Mr. Ravenna που «νίκησε» τον Σκλαβενίτη (pics)
Οι τέσσερις Eλληνίδες πλοιοκτήτριες που πρωταγωνιστούν το 2023