search icon

Διεθνή

Πόλεμο με τους διαφημιστές «άνοιξε» ο Μασκ – Αγωγή κατά του Garm και κορυφαίων brands

«Δοκιμάσαμε την ειρήνη για δύο χρόνια, οπότε τώρα πάμε σε πόλεμο» ανακοίνωσε το Μασκ κατηγορώντας τους διαφημιστές για παράνομο μποϊκοτάζ κατά του X εις βάρος των εσόδων της πλατφόρμας και των δικαιωμάτων των χρηστών

Νέο σερί αγωγών «μοίρασε» σήμερα ο Έλον Μασκ, αυτή τη φορά προστατεύοντας τα συμφέροντα του X (πρώην Twitter) από το «παράνομο μποϊκοτάζ» – όπως ισχυρίστηκε – που δέχεται η πλατφόρμα από τους διαφημιστές. Με τον τρόπο αυτό κλιμάκωσε την κόντρα που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στον μεγιστάνα και τους μέχρι πρότινος σημαντικότερους εμπορικούς πελάτες της πλατφόρμας.

Η ανακοίνωση έγινε από την Λίντα Γιακαρίνο, την CEO του X, η οποία με ανάρτηση της ανακοίνωσε πως η εταιρεία κατέθεσε αγωγή κατά του συνδέσμου του Global Alliance for Responsible Media, που συνιστά ένα διακλαδικό συνασπισμό από επιχειρηματικά brands και διαφημιστικές εταιρείες που δημιουργήθηκε το 2019 από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιστών, καθώς και κατά κορυφαίων επιχειρηματικών ονομάτων της Garm, όπως τους ομίλους Unilever, Mars και CVS Health.

Κατά την Γιακαρίνο, το μποϊκοτάζ στέρησε τους χρήστες του X από τα δικαιώματα τους, υπονόμευσε την διασπορά ιδεών και βέβαια κόστισε στην πλατφόρμα δισεκατομμύρια δολάρια.

«Δοκιμάσαμε την ειρήνη για δύο χρόνια, οπότε τώρα πάμε σε πόλεμο» ανέφερε ο ίδιος ο Μασκ σε ανάρτηση του.

Σύμφωνα με τους Financial Times, αφορμή για την νομική επίθεση του Μασκ στάθηκε η πρόσφατη έκθεση που εξέδωσε κοινοβουλευτική επιτροπή του Κογκρέσου (που ελέγχεται από τους Ρεπουμπλικάνους), η οποία υποστήριξε ότι η Garm και τα μέλη της συνεννοήθηκαν για να μποϊκοτάρουν το Twitter μετά την εξαγορά του από τον Μασκ, περιορίζοντας έτσι τις επιλογές των καταναλωτών κατά παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανόνων.

Η Garm φυσικά έχει απορρίψει τις κατηγορίες αυτές δηλώνοντας ότι τα brands που εκπροσωπεί έχουν κάθε δικαίωμα να επιλέγουν που θα δαπανήσουν τα χρήματα τους για τη διαφημιστική προβολή τους. 

Θυμίζουμε πως μετά την απόκτηση της πλατφόρμας από τον Μασκ και τη νέα στρατηγική και τις ιδέες που υιοθέτησε, δεκάδες brands αλλά και διαφημιστικά γκρουπ μείωσαν δραστικά ή και μηδένισαν την προβολή τους στο τότε Twitter, με αποτέλεσμα τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας να πέσουν δραστικά κατά πάνω από 50%. Μάλιστα, έκτοτε παρά και τις διορθωτικές κινήσεις που έγιναν από τη νέα διοίκηση της πλατφόρμας, υπό την Γιακαρίνο, πολλά brands δεν επέστρεψαν ποτέ στο X, γεγονός που εξακολουθεί να αποτελεί «αγκάθι» για τα οικονομικά του.

Το τελευταίο διάστημα, εξάλλου, ο ίδιος ο Μασκ έχει πρωταγωνιστήσει στις διεθνείς ειδήσεις με τις πολιτικές του επιλογές αλλά και με διάφορες εμπρηστικές δηλώσεις.

Για παράδειγμα, προκάλεσε εκνευρισμό στην Ντάουνινγκ Στριτ με τα σχόλια του για την ρατσιστική ένταση στη Βρετανία και βέβαια έχει γίνει «κόκκινο πανί» για τους Δημοκρατικούς με την αναφανδόν προεκλογική υποστήριξη του προς τους Ρεπουμπλικάνους και προσωπικά τον Ντόναλντ Τραμπ, τον οποίο στηρίζει και οικονομικά με σημαντικές δωρεές προς την καμπάνια του.

Διαβάστε ακόμη

ΔΕΗ: Deal 700 εκατ. ευρώ στη Ρουμανία – Eξαγοράζει 629 MW ΑΠΕ από την Macquarie

Ο «λογαριασμός» της εφορίας: 1,5% λιγότεροι φορολογούμενοι πληρώνουν… 800 εκατομμύρια περισσότερα

Αυτοί είναι οι απροσδόκητοι νικητές και χαμένοι του sell-off

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version