search icon

Διεθνή

Ποιο είναι το λάθος που έκανε για χρόνια η Adidas


Η Adidas βρέθηκε να χάνει στα σημεία από την Nike και την ανερχόμενη Under Armour, έτσι σύμφωνα με την Wall Street Journal ήδη από πέρσι, η εταιρεία πήρε την απόφαση να γίνει πάλι cool και να κερδίσει το χαμένο μερίδιο της αγοράς.

Η Adidas βρέθηκε να χάνει στα σημεία από την Nike και την ανερχόμενη Under Armour, έτσι σύμφωνα με την Wall Street Journal ήδη από πέρσι, η εταιρεία πήρε την απόφαση να γίνει πάλι cool και να κερδίσει το χαμένο μερίδιο της αγοράς.

Όμως σιγά-σιγά τα στελέχη της εταιρείας κατάλαβαν ότι ένας τρόπος να βελτιώσουν τις πωλήσεις ήταν να αυξήσουν το ενδιαφέρον των γυναικών.

Έτσι, η Adidas κινήθηκε στην κατεύθυνση να βελτιώσει τα προϊόντα της προς τις γυναίκες, τα οποία και παραδοσιακά ήταν περιορισμένα.

Τι κανε η γερμανική αθλητική εταιρεία; Προσέλαβε κάποιον που γνωρίζει την συγκεκριμένη βιομηχανία.

Ποιος θα ήταν καλύτερος για την δουλειά στο γυναικείο τμήμα της Adidas από μία γυναίκα που εργάστηκε ως σύμβουλος σε ένα από τα πιο διάσημα γυναικεία brand όπως την Lululemon;

Επίσης, λάνσαρε πακέτα διαδικτυακών προσφορών αποκλειστικά για γυναίκες, τα οποία επιμελήθηκε η “fitness artist” Nicole Winhoffer.

“Η εταιρεία μας ‘ακούει’ αυτό που πραγματικά θέλουν οι γυναίκες, και αυτό σχεδιάζεται γι αυτές μοναδικά”, αναφέρει η Kelly Olmstead, υπεύθυνη προωθητικών ενεργειών της Adidas.

Η εταιρεία “στοχεύει” για τις καμπάνιες της γυναίκες με κοινό στα social media, όπως το top models Karlie Kloss in campaigns.

Η #HereToCreate, η τελευταία διαφημιστική καμπάνια της Adidas θυμίζει πολύ την #BetterForIt της ΝΙΚΕ.

Φυσικά, η Adidas σχεδιάζει πια προϊόντα αποκλειστικά για γυναίκες, με την εταιρεία να λανσάρει το sneaker PureBoost X, το οποίο απευθύνεται μόνο σε γυναίκες.

Η Nike έκανε μαζικό push στις γυναίκες καταναλωτές με την καμπάνια #BetterForIt, πράγμα που οδήγησε σε εκτόξευση τις πωλήσεις.

Ο CEO της Under Armour, Kevin Plank, δήλωσε ότι το γυναικείο τμήμα της εταιρείας θα χωριστεί από αυτό των ανδρών, ξεπερνώντας έτσι ακόμα και την καθαρά γυναικεία Lululemon.

Η Under Armour δεν ξεχωρίζει τις πωλήσεις ανά φύλο, αν όμως το κάνει τότε το γυναικείο τμήμα της θα κάνει πωλήσεις 1,14 δισ. και το ανδρικό 2,69 δισ.

Αντίστοιχα η Lululemon έχει καθαρά γυναικείες πωλήσεις 1,72 δισ. δολάρια και ανδρικές μόλις 0,33 εκατ. δολάρια.

Για την ώρα αυτός που σπρώχνει τις πωλήσεις της Adidas είναι ο Kanye West και η σειρά Yeezy. Τα Yeezy 750 ήταν τα πιο ακριβά αθλητικά για το 2015 στα 751 δολάρια το ζευγάρι.

Πάντως οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν το 2015 κατά 10%.

Exit mobile version