Η Κίνα, ο μεγαλύτερος εξαγωγέας παιχνιδιών σε παγκόσμιο επίπεδο, είδε τις εξαγωγές των παιχνιδιών της να συνεχίζουν να αυξάνονται το 2020, παρά τις αρνητικές επιπτώσεις από την πανδημία COVID-19.
Η Κίνα εξήγαγε παιχνίδια οικονομικής αξίας 33,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020, καταγράφοντας μία ετήσια αύξηση 7,5%, σύμφωνα με την αρμόδια ένωση παραγωγών παιδικών παιχνιδιών (Τhe China Toy & Juvenile Products Association).
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ επικαλούμενο το πρακτορείο Xinhua, οι κινεζικές εξαγωγές παιχνιδιών συνέχισαν να αυξάνονται το 2021, με το οικονομικό ύψος των εξαγωγών παιχνιδιών να φτάνει στα 5,02 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο δίμηνο του 2021, με αύξηση 96,8%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Οι κινεζικές εξαγωγές παιχνιδιών αυξάνονται για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά από το 2016.
Παρά τα εμπόδια από την εξάπλωση της πανδημίας COVID-19, το πρώτο εξάμηνο του 2020, οι εξαγωγές παιχνιδιών ανέκαμψαν ταχύτατα, καθώς η εξάπλωση της πανδημίας τέθηκε υπό έλεγχο και η παραγωγή αποκαταστάθηκε στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Οι ΗΠΑ διατήρησαν τη θέση τους, ως ο κορυφαίος εισαγωγέας παιχνιδιών που κατασκευάζονται στην Κίνα, κατά το 2020, με τις κινεζικές εξαγωγές προς την αμερικανική αγορά, να καταγράφουν ετήσια αύξηση 6,8% στα 8,57 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας ένωσης παραγωγών κινεζικών παιχνιδιών.
Διαβάστε ακόμα:
Θεόδωρος Φέσσας: Κοντά σε νέο deal; Η Cardlink και το θετικό momentum
Τα deals που «σώζουν» τα έσοδα των ποδοσφαιρικών ομάδων – Ποιοι χορηγοί δίνουν «φρέσκο» χρήμα