«Μαύρος καπνός» βγήκε από την πρόσφατη συνάντηση των ηγετών της G7 όσον αφορά τη θέσπιση ενός στόχου για την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2030.
Οι παγκόσμιοι ηγέτες συμφώνησαν να επιταχύνουν την ενεργειακή μετάβαση από τα ορυκτά καύσιμα στην πράσινη ενέργεια και να υποβοηθήσουν τον αναπτυσσόμενο κόσμο μέσω χρηματοδότησης. Δεν προχώρησαν όμως σε κάποια δέσμευση ούτε για την κατάργηση της πώλησης οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και κυρίως για τη χρήση λιγνίτη για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Η αδράνεια των G7, σημειωτέον δεν μετέχει η Κίνα που είναι από τους μεγαλύτερους αν όχι ο μεγαλύτερος ρυπαντής σε επίπεδο χώρας, προκάλεσε την αντίδραση του Διευθύνοντα Σύμβουλο της VW, Herbert Diess, ο οποίος φαίνεται πως ήλπιζε σε διαφορετική έκβαση των συζητήσεων.
«Αυτό δεν είναι αρκετό. Το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό. Πρέπει να απομακρυνθούμε πιο γρήγορα από τον λιγνίτη. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το κλειδί ώστε να πετύχουμε τους κλιματικούς στόχους για το 2030, όμως έχουν νόημα μόνο σε συνδυασμό με την πράσινη ενέργεια. Η κίνηση των EVs με ηλεκτρική ενέργεια από λιγνίτη είναι βλακεία», ανέφερε μεταξύ άλλων μέσω δημοσίευσής του στο Twitter.
That’s not enough, @G7. Disappointing outcome. We need to exit coal much earlier! EVs are key to reach the climate goals 2030. But EVs only make sense with green energy, letting EVs run on coal is regulatory nonsense. @COP26 @BorisJohnson @EU_Commission https://t.co/mOpqn2pJTW
— Herbert Diess (@Herbert_Diess) June 15, 2021
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto