Σε άδοξο τέλος έφτασαν οι μέρες κατά τις οποίες μπορούσαμε να μοιραζόμαστε τους κωδικούς του Netflix μας με φίλους και συγγενείς.
Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας, πρόκειται να λανσάρει νέο, παγκόσμιο σύστημα βάσει του οποίου θα χρεώνει όλους τους «έξτρα» λογαριασμούς μέσα στο 2023.
Το Netflix θα διευκολύνει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες μοιράζονται λογαριασμούς με φίλους και συγγενείς με τους οποίους δε συζούν, μέσω της δημιουργίας «υπο-λογαριασμών επιπλέον μελών με δικούς τους κωδικούς, προφίλ και προσωπικές συστάσεις». Παράλληλα, τα προφίλ αυτά θα μπορούν να μεταφέρονται σε νέους λογαριασμούς, κάτι το οποίο θα διευκολύνει τη διάσπαση των τρεχόντων λογαριασμών σε πολλαπλούς.
«Έχουμε βρει μία καλή μέση λύση όσον αφορά τη διαμοίραση των λογαριασμών και θα τη θέσουμε σε εφαρμογή στις αρχές του 2023», ανακοίνωσε η εταιρεία σε επιστολή της προς τους μετόχους της. «Έχοντας εισακούσει τις απαιτήσεις των χρηστών, θα προσφέρουμε τη δυνατότητα μεταφοράς των προφίλ μεταξύ λογαριασμών αλλά και τη δυνατότητα δημιουργίας υπο-λογαριασμών σε ήδη υπάρχοντα προφίλ για όσους θέλουν να δωρίσουν συνδρομή στο Netflix σε φίλους και συγγενείς».
Η στρατηγική αυτή βασίζεται στις πρόσφατες δοκιμαστικές χρεώσεις των $2,99/μήνα του Netflix στη Λατινική Αμερική για κάθε επιπλέον νοικοκυριό που χρησιμοποιεί τον εκάστοτε λογαριασμό.
Αν και η υπηρεσία streaming γνωρίζει εδώ και χρόνια πως οι συνδρομητές της μοιράζονται τους κωδικούς μεταξύ τους, δεν αποφάσισε να προχωρήσει σε αλλαγή του συνδρομητικού καθεστώτος της μέχρι πρόσφατα, όταν υπήρξε σημαντική μείωση του αριθμού των συνδρομητών στην υπηρεσία παγκοσμίως. Σύμφωνα με ανάλυση του Netflix, περίπου 100 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούσαν Netflix χωρίς να πληρώνουν.
Είναι προφανές πως όσο αυξάνεται ο ανταγωνισμός στον τομέα του streaming, το Netflix δε μπορεί να συνεχίσει να αγνοεί το συγκεκριμένο φαινόμενο. Σε μια προσπάθεια αύξησης των συνδρομητών αλλά και των εσόδων της, η εταιρεία προχωρά με αυτά τα φαινομενικά ριζικά βήματα για την επίτευξη των οικονομικών στόχων της.
Σημειωτέον πως η εταιρεία αύξησε τη βάση συνδρομητών της κατά 2,4 εκατ. νέους λογαριασμούς το περασμένο τρίμηνο, σύμφωνα με τα πρόσφατα επικαιροποιημένα εταιρικά αποτελέσματά της. Τα στελέχη της επιχείρησης υποστήριξαν πως έχουν θέσει στόχο προσέλκυσης 4,5 εκατομμυρίων νέων συνδρομητών το δ’ τρίμηνο του έτους.
Διαβάστε ακόμη:
Μια επική περιπέτεια που μένει για πάντα στη μνήμη