Αποζημίωση ύψους 170 εκατ. δολαρίων ζητάει η πραγματική Μάρθα από το Netflix, με αφορμή την ιδιαίτερη επιτυχημένη σειρά «Baby Reindeer», θεωρώντας ότι ο χαρακτήρας της «Μάρθας Σκοτ» που κατασκοπεύει και παρενοχλεί τον «Ντόνι» βασίζεται στην ίδια.

Συγκεκριμένα, η Φιόνα Χάρβεϊ στην αγωγή που κατέθεσε σε δικαστήριο της Καλιφόρνια ισχυρίζεται πως το σίριαλ την δυσφήμησε «σε άνευ προηγουμένου βαθμό» και πως περιλαμβάνει τεράστια ψέματα, με αποτέλεσμα να απαιτεί την παχυλή αποζημίωση της.

«Είναι ένα ψέμα, το οποίο αφηγούνται το Netflix και ο δημιουργός της σειράς Ρίτσαρντ Γκαντ από απληστία και δίψα για δημοσιότητα, είναι ένα ψέμα με στόχο να προσελκύσει περισσότερους τηλεθεατές, περισσότερη προσοχή, να συγκεντρωθούν περισσότερα χρήματα και να καταστραφεί μοχθηρά η ζωή της μηνύτριας Φιόνα Χάρβεϊ», σύμφωνα πάντα με το έγγραφο της αγωγής.

Πάντως, σε αντίθεση με τους ισχυρισμούς αυτούς, η Χάρβεϊ δεν στρέφεται κατά του δημιουργού και πρωταγωνιστή, Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος έχει ισχυριστεί ότι το σίριαλ βασίζεται σε αληθινή ιστορία, αλλά κατά της πλατφόρμας.

Στο σίριαλ, η «Μάρθα» παρενοχλεί για χρόνια τον ηθοποιό, στέλνοντάς του χιλιάδες μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και φωνητικά, πηγαίνοντας στο μπαρ όπου αυτός εργάζεται και στις χιουμοριστικές παραστάσεις του, φθάνοντας μέχρι να επιτεθεί στους γονείς και στη φιλενάδα του. Εμφανίζεται επίσης να έχει πραγματοποιήσει μια σεξουαλική επίθεση εναντίον του ηθοποιού.

Η σειρά-φαινόμενο των επτά επεισοδίων εξελίχτηκε σε τεράστια παγκόσμια επιτυχία για το Netflix διασφαλίζοντας τη δέκατη θέση στο streaming της πλατφόρμας με 2,8 εκατ. θεάσεις. Μάλιστα, έχει ήδη διακριθεί στα Gotham TV βραβεία της Νέας Υόρκης ανοίγοντας το δρόμο για μια δυναμική παρουσία και στα φετινά Emmy, το καλοκαίρι.

Διαβάστε ακόμη

Κρατήστε «μικρό καλάθι» διαμηνύουν μέλη της ΕΚΤ – Ομοβροντία προειδοποιήσεων

Axia Research: «Μια καινούργια ημέρα ξημερώνει για τις ελληνικές τράπεζες» (γραφήματα)

RIP: Φωτοβολταϊκά σε νεκροταφεία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ