Η Netflix Inc. επέκτεινε το προβάδισμά της έναντι του ανταγωνισμού στο streaming, προσθέτοντας 8,05 εκατομμύρια πελάτες το δεύτερο τρίμηνο και αυξάνοντας τις εκτιμήσεις για τις ετήσιες πωλήσεις και τα περιθώρια κέρδους.
Τα αποτελέσματα των συνδρομητών, που ανακοινώθηκαν σε επιστολή προς τους μετόχους την Πέμπτη, ξεπέρασαν τις προσδοκίες σε κάθε περιοχή σε όλο τον κόσμο και περιλάμβαναν 2,8 εκατομμύρια νέους πελάτες στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Οι αναλυτές ανέμεναν συνολικά 4,87 εκατομμύρια κατά μέσο όρο.
Η μετοχή της Netflix έχει ενισχυθεί τα τελευταία τρίμηνα από την προσπάθειά της να κερδίσει συνδρομητές στη φθηνότερη, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις, βαθμίδα της, εκτός από την πάταξη της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης.
Τα έσοδα ανήλθαν σε περίπου 9,6 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 17% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, κυρίως λόγω της αύξησης του μέσου όρου των πληρωμένων συνδρομών.
Tο Netflix δήλωσε ότι αναμένει τώρα αύξηση των αναφερόμενων εσόδων για το σύνολο του έτους κατά 14% έως 15%, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη για 13% έως 15%.
Η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ύψους 2,15 δισ. δολαρίων ή 4,88 δολαρίων ανά μετοχή, από 1,49 δισ. δολάρια ή 3,29 δολάρια ανά μετοχή κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023.
Οι παγκόσμιες συνδρομές επί πληρωμή του Netflix αυξήθηκαν κατά 16,5% σε ετήσια βάση σε 278 εκατομμύρια.