Αύξηση των τιμών των τροφίμων το 2023 προανήγγειλε ο διευθύνων σύμβουλος της Nestle, Μαρκ Σνάιντερ. Ο Σνάιτερ, μιλώντας σε γερμανική εφημερίδα αιτιολόγησε την κίνηση του ομίλου λέγοντας ότι γίνεται για να αντισταθμίσει το υψηλό κόστος παραγωγής που δεν είχε πλήρως μετακυλίσει στους καταναλωτές.
Οι αυξήσεις δεν θα είναι τόσο απότομες όσο ήταν το 2022, αλλά «έχουμε να καλύψουμε τη διαφορά για ολόκληρο το έτος», είπε χαρακτηριστικά στην Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2022, ο μεγαλύτερος όμιλος τροφίμων στον κόσμο, που παράγει τα Kit Kat και τις κάψουλες Nespresso, ανακοίνωσε πωλήσεις 69,13 δισ. φράγκων (69,49 δισ. δολαρίων) στη διάρκεια της περιόδου, υψηλότερες από τα 63,29 δισ. φράγκα στο προηγούμενο έτος, και υψηλότερες από τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις για 68,91 δισ. φράγκα.
Η Nestlé προχώρησε στο 9μηνο σε αυξήσεις τιμών κατά 7,5%, το υψηλότερο ποσοστό εδώ και δεκαετίες, χωρίς να απομακρύνει τους καταναλωτές από τα προϊόντα της. Για το σύνολο της χρήσης, η εταιρεία αναμένει αύξηση των οργανικών πωλήσεων στο περίπου 8%, ενώ προηγουμένως ανέμενε οργανική ανάπτυξη 7%-8%.
Ο πληθωρισμός σε πολλές ανεπτυγμένες οικονομίες διαμορφώνεται σε υψηλά επίπεδα πολλών δεκαετιών, πιέζοντας το εισόδημα των νοικοκυριών, καθώς τροφοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από τις αυξήσεις στις τιμές των τροφίμων και της ενέργειας.
Διαβάστε ακόμη:
Αθώος ο Ελον Μασκ για τα tweets περί απόσυρσης της Tesla από το χρηματιστήριο