Η αδύναμη ζήτηση Βόρεια Αμερική και το αποπληθωριστικό περιβάλλον της Δυτικής Ευρώπης επέφεραν επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων της Nestle το α’ τρίμηνο, με την εταιρεία να επιβεβαιώνει ότι στοχεύει στην αύξηση των υφιστάμενων πωλήσεων κατά 2-4% φέτος.
Τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 21 δισ. ελβετικά φράγκα έναντι 20,9 δισ. φράγκων το αντίστοιχο διάστημα του 2016 και πρόβλεψης για 21,2 δισ. φράγκα.
Σε οργανική βάση, τα έσοδα σημείωσαν άνοδο κατά 2,3%, από 3,9% την αντίστοιχη περίοδο της περσινής χρονιάς .