Τη χορηγική συμφωνία με το MLS, δηλαδή το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου των ΗΠΑ, ανανέωσε η Adidas, η οποία υπέγραψε ένα νέο πολυετές συμβόλαιο.
Το deal, το οποίο ανακοινώθηκε λίγες ημέρες πριν την πρώτη «σέντρα» της φετινής σεζόν, θα έχει διάρκεια έως το 2030 και αποτιμάται στα 830 εκατ. δολάρια -το μεγαλύτερο χρηματικό ποσό, το οποίο έχει επενδυθεί στις ΗΠΑ για το συγκεκριμένο άθλημα.
Οι δύο πλευρές ξεκίνησαν την «πλουσιοπάροχη» συνεργασία το 2017, μ’ ένα συμβόλαιο της τάξης των 700 εκατ. δολαρίων, το οποίο θα λήξει το 2024.
Με βάση τη συμφωνία για την περίοδο 2025 – 2030, η Adidas θα συνεχίσει να προμηθεύει το αμερικανικό πρωτάθλημα με επώνυμα ρούχα, υποδήματα, εξοπλισμό προπόνησης, ενώ θα παρέχει και την επίσημη μπάλα όλων των αγώνων.
Η γερμανική αθλητική εταιρεία, επίσης, θα συνεργαστεί με το MLS επί μιας σειράς πρωτοβουλιών και επενδύσεων, με στόχο την ανάπτυξη του αθλήματος εν όψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, το οποίο το 2026 θα διεξαχθεί σε Μεξικό, ΗΠΑ και Καναδά.
Διαβάστε ακόμα: