Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών που συνδέεται με έναν από τους κορυφαίους λιανοπωλητές της Κίνας, κατάφερε να γίνει η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ξεπέρασε ακόμη, και τεχνολογικούς κολοσσούς όπως, η Amazon και η Walmart.
Ο λόγος για την Temu, έναν διαδικτυακό λιανοπωλητή με έδρα τη Βοστώνη που έχει τον ίδιο ιδιοκτήτη με τον κινεζικό γίγαντα κοινωνικού εμπορίου Pinduoduo και έκανε το ντεμπούτο του στο Super Bowl της Αμερικής, πριν από μερικές ημέρες.
Η Temu, η οποία διαχειρίζεται ένα ηλεκτρονικό υπερκατάστημα που διαθέτει σχεδόν τα πάντα – από οικιακά είδη και ρούχα μέχρι ηλεκτρονικά είδη – προβάλλοντας ένα διαφημιστικό σποτ κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, ενθάρρυνε τους καταναλωτές να «ψωνίζουν σαν δισεκατομμυριούχοι». «Μέσα από το μεγαλύτερο στάδιο, θέλουμε να μοιραστούμε με τους χρήστες μας ότι μπορούν να ψωνίσουν με μια αίσθηση ελευθερίας λόγω της τιμής που προσφέρουμε», δήλωσε εκπρόσωπος της Temu στο CNN.
Το σποτ των 30 δευτερολέπτων έχει ως στόχο να «επικοινωνήσει» το σκοπό της εταιρείας στους καταναλωτές: «Νιώστε σαν να ξεπουλάτε αγοράζοντας πολλά πράγματα φτηνά. Το γυναικείο μαγιό στο Temu κοστίζει μόλις 6,50 δολάρια, ενώ ένα ζευγάρι ασύρματα ακουστικά κοστίζει 8,50 δολάρια. Ένα τρίμερ φρυδιών κοστίζει 90 σεντς».
Αυτές οι εκπληκτικά χαμηλές τιμές – τουλάχιστον για τα δυτικά πρότυπα – είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί έχουν ήδη, αρχίσει να συγκρίνουν την Temu με τη Shein, την κινεζική εταιρεία γρήγορης μόδας που προσφέρει επίσης, μεγάλη ποικιλία από φθηνά ρούχα και οικιακά είδη. Η Shein θεωρείται ένας από τους ανταγωνιστές της Temu, μαζί με τον λιανοπωλητή Wish με έδρα τις ΗΠΑ και το AliExpress της Alibaba.
Εκρηκτική άνοδος
H Temu, που προφέρεται «tee-moo», κυκλοφόρησε πέρυσι από την PDD, την εισηγμένη στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ μητρική της εταιρεία, παλαιότερα γνωστή ως Pinduoduo. Η εταιρεία άλλαξε επίσημα το όνομά της μόλις αυτόν τον μήνα. Η θυγατρική της PDD, Pinduoduo, είναι μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας με περίπου 900 εκατομμύρια χρήστες.
Κατάφερε να σημειώσει τεράστια επιτυχία χάρη σε ένα επιχειρηματικό μοντέλο ομαδικής αγοράς, επιτρέποντας στους ανθρώπους να εξοικονομήσουν χρήματα στρατολογώντας φίλους να αγοράσουν το ίδιο προϊόν χύμα. Στον ιστότοπό της, η Temu αναφέρει ότι χρησιμοποιεί το «τεράστιο δίκτυο της μητρικής της εταιρείας… που χτίστηκε με τα χρόνια για να προσφέρει μια ευρεία γκάμα προσιτών ποιοτικών προϊόντων».
Από την κυκλοφορία της τον Σεπτέμβριο, η εφαρμογή έχει καταγράψει 24 εκατομμύρια λήψεις, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 11 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, σύμφωνα με το Sensor Tower. Το δ’ τρίμηνο του περασμένου έτους, οι λήψεις στις ΗΠΑ για την Temu ξεπέρασαν αυτές για τις Amazon (AMZN), Walmart (WMT) και Target (TGT), σύμφωνα με τον Άμπε Γιούσεφ, ανώτερο αναλυτή πληροφοριών στην εταιρεία αναλύσεων Sensor Tower.
Διαβάστε ακόμη:
Τράπεζες: Νέο χρήμα στις προθεσμιακές καταθέσεις – Τι κερδίζουν οι καταθέτες (πίνακας)
Μητσοτάκης: Στηρίξαμε τον αγροτικό κόσμο – Επιστρέφουμε στους πολίτες το προϊόν της ανάπτυξης
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Τι δείχνει η εφαρμογή της στις ασφαλιστικές (pics)