Ο τεχνολογικός γίγαντας Microsoft ανακοίνωσε σήμερα ότι λαμβάνει μέτρα έπειτα από τεχνικό πρόβλημα που έπληξε αρκετές επιχειρήσεις και κυρίως αεροπορικές εταιρείες.

Η Microsoft λέει ότι αποκατέστησε τις υπηρεσίες cloud μετά τη διακοπή, αλλά η «μπλε οθόνη θανάτου» παραμένει σε πολλούς χρήστες.

“Οι υπηρεσίες μας βελτιώνονται καθώς συνεχίζουμε να λαμβάνουμε μέτρα άμβλυνσης”, αναφέρει η επιχείρηση σε μήνυμά της στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης X.

Η ανακοίνωση εκδόθηκε καθώς πολλές επιχειρήσεις αναφέρουν τεχνικά προβλήματα ή βλάβη: επιχειρήσεις στην Αυστραλία, όπως το τηλεοπτικό δίκτυο ABC, το αεροδρόμιο του Σίδνεϊ και αλυσίδα σουπερμάρκετ, το αεροδρόμιο του Βερολίνου, ή ακόμη ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός φορέας της Βρετανίας, όπως και το Χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Σε μήνυμά της με τίτλο “Υποβάθμιση υπηρεσίας”, η Microsoft σημειώνει ότι οι χρήστες “ενδέχεται να μην μπορούν να έχουν πρόσβαση σε διάφορες εφαρμογές και υπηρεσίες του Microsoft 365”.

H Microsoft προσθέτει ότι παραμένει “κινητοποιημένη για να διαχειριστεί αυτό το συμβάν, δίδοντας την μεγαλύτερη και επείγουσα προτεραιότητα, ενώ συνεχίζει να αντιμετωπίζει τον συνεχιζόμενο αντίκτυπο για τις υπόλοιπες εφαρμογές Microsoft 365 που βρίσκονται σε υποβαθμισμένη κατάσταση”.

Διαβάστε ακόμη

ΑΑΔΕ: Ασπίδα προστασίας και ανωνυμίας για όσους καταγγέλλουν κυκλώματα

Μύκονος: Έρχεται και τρίτο σφυρί για τον «mr. Caprice» Νίκο Γρυπάρη (pics)

Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Έγραψε ιστορία με την επανεκλογή της – Η επόμενη μέρα και το παζάρι για τους επιτρόπους

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ