search icon

Διεθνή

Μία 46χρονη παρουσιάζει τη στρατηγική που τη βοήθησε να ξεκινήσει τη δική της επιχείρηση αξίας εκατομμυρίων

Το 2019, ξεκίνησε το Digital Course Academy, το οποίο διδάσκει στους χρήστες πώς να δημιουργήσουν οι ίδιοι μια επιχείρηση διαδικτυακών μαθημάτων

Το 2009, η Έιμι Πόρτερφιλντ ήταν διευθύντρια ανάπτυξης περιεχομένου στην Anthony Robbins Companies. Το αντικείμενο της  δουλειάς της άρεσε αρκετά: καλοί μισθοί, έξοδα για διακοπές και προοπτικές. Αλλά όταν της δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσει ανθρώπους που δημιουργούσαν διαδικτυακές επιχειρήσεις, συνειδητοποίησε ότι «αυτό που ήθελε ήταν ελευθερία», όπως αναφέρει το CNBC. «Ήθελα να δουλεύω μόνο όταν ήθελα, εκεί που ήθελα, και με τον τρόπο που ήθελα», ακριβώς όπως έκαναν εκείνοι.

Η Πόρτερφιλντ τελικά εγκατέλειψε τη δουλειά της εκείνη τη χρονιά για να ιδρύσει μια επιχείρηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τελικά άρχισε τα διαδικτυακά μαθήματα. Το 2019, ξεκίνησε το Digital Course Academy, το οποίο διδάσκει στους χρήστες πώς να δημιουργήσουν οι ίδιοι μια επιχείρηση διαδικτυακών μαθημάτων.

«Έχω βοηθήσει περισσότερους από 50.000 μαθητές», λέει, «και έχει αποφέρει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια». Ξεκίνησε επίσης το Online Marketing Made Easy Podcast, το οποίο έχει ληφθεί σχεδόν 50 εκατομμύρια φορές, σύμφωνα με τον ιστότοπό της.

Η Πόρτερφιλντ, 46 ετών, με έδρα στο Νάσβιλ του Τενεσί, κυκλοφόρησε πρόσφατα το πρώτο της βιβλίο, «Βρείτε το θάρρος να εγκαταλείψετε τη δουλειά σας, να κερδίσετε περισσότερα χρήματα, να εργαστείτε όπου θέλετε και να αλλάξετε τον κόσμο», έναν οδηγό για όσους εργάζονται σε δεσμευτικά ωράρια που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση.

Δείτε πώς μπόρεσε να χτίσει τη δική της επιτυχημένη καριέρα ως επιχειρηματίας:

«Έπρεπε να επιλέξω το πότε θα έφευγα»

Όταν η Πόρτερφιλντ σκέφτηκε για πρώτη φορά να ιδρύσει μια επιχείρηση, άρχισε να αναζητά προς ποια κατεύθυνση να πάει. Έκανε στον εαυτό της ερωτήσεις όπως: «Σε τι είμαι καλή; Πού έχω δει καλά αποτελέσματα; Τι με ρωτάει ο κόσμος συνέχεια;» αυτή λέει.

Μόλις περιορίστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Πόρτερφιλντ συνέταξε ένα «σχέδιο» τεσσάρων βημάτων, ή στρατηγική εξόδου από το δεσμευτικό ωράριό της:

1.  «Έπρεπε να επιλέξω το πότε θα έφευγα», λέει. «Ήξερα ότι αν δεν διάλεγα ημερομηνία εξόδου, δεν θα έφευγα ποτέ». Αποφάσισε για έξι μήνες και το έβαλε σε ένα σημείωμα στον καθρέφτη της, όπου μπορούσε να το βλέπει  κάθε μέρα.

2. «Έπρεπε να φροντίσω για τα οικονομικά μου», λέει. Υπολόγισε πόσα χρήματα χρειαζόταν πραγματικά για να πληρώσει όλους τους λογαριασμούς της και μετά υπολόγισε πόσες δουλειές θα έπρεπε να κάνει στη νέα επιχείρηση για να καλύψει τα έξοδά της.

3. «Το είπα μόνο σε τρία άτομα», λέει: τον σύζυγό της, τη μαμά της και την καλύτερή της φίλη. «Όταν λες σε πάρα πολλούς ανθρώπους τα όνειρά σου, θα σου πουν όλους τους λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να το κάνεις».

4. Τέλος, φρόντιζε να αποκτά όσες περισσότερες γνώσεις για τη νέα της επιχείρηση, ενώ ήταν ακόμη στην καθημερινή της δουλειά. Έπαιρνε πληροφορίες από podcast, βιβλία ή καλώντας οποιονδήποτε μπορούσε να βοηθήσει. Στη συνέχεια ασχολήθηκε με την πραγματική δουλειά τα πρωινά και τα σαββατοκύριακα «μόνο για να κερδίσω κάποια χρήματα», λέει. Ήθελε επίσης να τεστάρει τη βιωσιμότητα της επιχείρησης.

«Όταν πέρασαν οι έξι μήνες, έφυγα παρόλο που δεν είχα τόσα χρήματα στην τράπεζα όσα θα ήθελα, παρόλο που ήμουν ακόμη τρομοκρατημένη και δεν ήμουν σίγουρη πώς θα το έκανα», λέει. «Ήθελα να μείνω αφοσιωμένη στον εαυτό μου».

«Πώς δημιουργούνται αυτά τα ψηφιακά μαθήματα;»

Ενώ διοικούσε την επιχείρησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Πόρτερφιλντ άρχισε να πειραματίζεται με έναν ακόμη τρόπο για να βοηθήσει τους ανθρώπους να διευθύνουν τη δική τους επιχείρηση – δημιουργώντας ένα μάθημα που τους διδάσκει πώς να το κάνουν.

Ξόδεψε περίπου 3.000 δολάρια για το πρώτο διαδικτυακό μάθημα και τελικά το πούλησε για 297 δολάρια. «Και τελικά με αυτή την απόπειρά μου, έβγαλα 267 δολάρια», λέει. «Έκλαιγα για μια ολόκληρη εβδομάδα». Τελικά, είπε να ξαναδοκιμάσει, ξεκινώντας έτσι ένα δεύτερο μάθημα και μετά ένα τρίτο.

Αφού συνέχισε τα ψηφιακά της μαθήματα για εννέα χρόνια, συνειδητοποίησε ότι υπήρχε ένα πράγμα που οι άνθρωποι ρωτούσαν συνέχεια: «Πώς δημιουργούνται αυτά τα ψηφιακά μαθήματα;». Τότε είχε την ιδέα για το Digital Course Academy, το οποίο περιλαμβάνει μαθήματα βίντεο, οδηγούς PDF και live ερωτήσεις και απαντήσεις.

«Ήταν το μεγαλύτερο λανσάρισμα που είχα κάνει ποτέ. Το καλύτερο feedback που έχω λάβει ποτέ». Το πουλάει για περίπου 2.000 δολάρια και το διδάσκει από τότε.

«Ποιο είναι το μάθημα εδώ;»

Όταν πρόκειται για το τελευταίο της εγχείρημα, το βιβλίο, η Πόρτερφιλντ ελπίζει ότι θα βοηθήσει τους ανθρώπους να εγκαταλείψουν ένα πιεστικό, δεσμευτικό ωράριο δουλειάς και να ξεκινήσουν μια επιχείρηση. «Ήθελα να γράψω το βιβλίο που δεν είχα όταν πρωτοξεκίνησα», λέει.

Καθώς φτιάχνουν τα σχέδια εξόδου τους, έλεγε στους ανθρώπους ότι «σε κάθε βήμα της διαδρομής, όταν ήμουν ακόμα στη δουλειά που ετοιμαζόμουν να εγκαταλείψω, ένιωθα όλες τις αμφιβολίες, όλο τον φόβο, τον τρόμο», λέει. Οπότε είναι εντάξει αν τα νιώθουν κι αυτά.

Επιπλέον, θα υπενθύμιζε στους ανθρώπους ότι υπήρχαν πολλά μπερδέματα στην πορεία. Αλλά αυτά τα μπερδέματα ήταν τελικά ευκαιρίες. Της έδωσαν την ευκαιρία να ρωτήσει: «Ποιο είναι το μάθημα εδώ; Τι πρέπει να μάθω και τι μπορώ να κάνω καλύτερα;»

Διαβάστε ακόμη:

Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης, μεγαλύτερο πλεόνασμα το 2023

Η φορολογική υπόθεση που… πάει βόλτα, το ντέρμπι Περιστέρη – Γρύλλου κατά Γκριμάλντι και η Louis Vuitton πάει στην Amanzoe

Στεγαστικά δάνεια: Δεύτερη ευκαιρία για όσους κόπηκαν από την επιδότηση επιτοκίου (πίνακας)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version